Gå til innhold

24 små eventyr eller fortellinger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da ble det legokalendere til mine to små i år: Hadde egentlig tenkt å åpne lukene og pakke inn hver pakke og putte i stoff-kalenderen vår, for å få brukt den, men det slo jeg fra meg. Tenker det er stas for ungene å få åpne lukene i originalkalenderene. (dessuten var det fremgangsmåte for bygging på baksiden av lukene..)

Har fortsatt lyst å henge opp stoffkalenderen og noe må jeg jo da putte oppi. Så kom på at det kunne være koselig om jeg kunne skrive ut 24 små eventyr som vi kunne lese etter barnehagen. Noen som veit om det finnes noen slike samlinger man kan skrive ut? Det er forøvrig en toåring og en femåring. Det omtimale hadde vært noe lettfattelig med bilder.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Godteposen bøkene av Martin Nygaard har massevis av koselige små eventyr og historier. Ser de har laget ebok av den ene, denne koster 69kr.

For mange år siden lå alle historiene gratis ute på nett, men den linken er død for lengst.

Skrevet

Godteposen bøkene av Martin Nygaard har massevis av koselige små eventyr og historier. Ser de har laget ebok av den ene, denne koster 69kr.

For mange år siden lå alle historiene gratis ute på nett, men den linken er død for lengst.

Er det mulig å skrive ut ebøker på papir?

Skrevet

Noen går, andre har restriksjoner på hva du får lov til. Så evt blir det en hurtigløsning å skrive en lapp med tittelen på historien som skal leses den dagen og så lese fra boken eller skjermen.

Skrevet

Vi har boken Jeg og bestefar og Nisse-Nils og den må vi lese hvert år, er 24 kapitler i den.

Leste for alle fire barna i fjor, da var minste 2,5 år og fikk nok ikke med seg alt, men selve hyggestunden hver kveld satte også hun stor pris på.

Tror dessverre den er litt vanskelig å få tak i, lurer på om den er tom fra forlaget (men spør evt i en bokhandel, kanskje jeg tar feil).

http://www.bokkilden.no/SamboWeb/produkt.do?produktId=2679373

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...