Mrs. Kaizer Skrevet 26. november 2012 #1 Skrevet 26. november 2012 Har en gutt på 9år som maser seg ihjel for tiden om å få deo. Jeg sier nei og er så klart verdens mest ukule mor:-/ Jeg synes ikke at deo har noe på en gutt på 9 år og gjøre. Han lukter jo ikke svette og har ikke brukt for den. Jeg har sagt at jeg synes han bør vente til han er 12 år dersom vi ikke kjenner at han trenger det før. Gutten skal tidsnok få bli voksen, vi trenger ikke fremskynde prosessen. Men vet at det er noen gutter i klassen som bruker og han låner litt av de etter gym og svømming på skolen. Når er det normalt at gutter begynner med deo?
Anonym bruker Skrevet 26. november 2012 #2 Skrevet 26. november 2012 Dersom det ikke lukter svette så er det jo ikke noe vits Her må syvåringen begynne med deo. Anonym poster: 126b132a409dcb0783241f3fb39bb2f4
Cinnamon4 Skrevet 26. november 2012 #3 Skrevet 26. november 2012 Her har ikke eldstemann begynt å lukte svette før han var 11. Midi på 8 vil også bruke noenganger, har kjøpt en parfymefri fra apoteket til ham veldig sjelden han husker på det, men når han er obs nok og vil herme etter storebror, er det hans deo.
Anonym bruker Skrevet 26. november 2012 #4 Skrevet 26. november 2012 Synes ikke det er noen grunn til å si nei til dette. Jeg tenker at det finnes viktigere kamper å ta enn denne. Det er nok kanskje litt tidlig for en gutt på 9 år, fordi det strengt tatt ikke er nødvendig, men la nå de få litt godlukt på seg. SYnes det er bare positivt at gutter er opptatt av hygiene og ta vare på seg selv og bør ikke bli nektet dette. La han få en god en til jul Anonym poster: 00a23d5ea6365baa61279d9d0fe1d89c
HvittHus Skrevet 26. november 2012 #5 Skrevet 26. november 2012 La gutten få en lett deo. Vær heller streng på andre områder som er viktigere enn dette. Det er kjempeviktig at han får et godt forhold til hygiene, og det å få denne deoen kan oppmuntre til dette.
Anonym bruker Skrevet 26. november 2012 #6 Skrevet 26. november 2012 Min 6.klassing bruker deo, har aldri kjent svettelukt fra han men det er mange andre i klassen som helt klart har begynt "stinke" så det var lærerne på skolen som oppfordret til å dusje etter gymmen og kanskje bruke litt deo Da han begynte ville selvfølgelig lillebror i 3.klasse også ha og jeg ser virkelig ingen grunn til å nekte han dette. Så min straks 9-åring har egen deo på badet, han glemmer som regel å bruke den, men den står nå der... Som andre sier her, det kommer viktigere kamper enn dette altså, å at ungen vil lukte godt er vel ikke noe å lage oppstyr om? Anonym poster: 5d0d24f411626e99a52d7fc3580e1bd8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå