Gå til innhold

Synes det er ganske ensom tilværelse i grunn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ganske stor omgangskrets i forbindelse med jobben, svigerfamilien, ungenes skole, barnehage og aktiviteter og så videre. Men ingen venner. Svigerfamilien er snille mot meg og barna jeg har fra før, men forholdet mellom meg og dem er ganske overfladisk. Vi blir invitert på middager til svigers sammen med de andre, me jeg kan ikke prate med noen i familien til samboer om ting som plager meg, jeg blir ikke invitert på kaffebesøk til dem uten at samboer er med osv. Har en god del venner på facebook også i forbindelse med jobb, familie ++, men nesten ingen kommenterer bilder, statuser osv. Jeg vet at så å si ingen bortsett fra barna mine synes jeg er pen, interessant å snakke med, hyggelig og morsom. Ikke en gang samboer, som har mistet helt interessen av å ha sex, prate om dypere ting og støtte meg etter at jeg ble gravid med vårt felles barn.

Jeg savner interessen fra andre for mine ting, ihvertfall fra samboerens side. Trøst, støttende kommentarer, det å kunne prate med noen om det som har skjedd, det som plager meg osv. Har prøvd å prate med ham, men han mangler totalt interesse av å høre om det.

Det er veldig tungt å vite at veldig få liker deg og ønsker å omgås, du ikke har noen å prate med, ikke får støtte fra noen i tunge stunder og alle forhold med alle rundt er kun overfladiske.

Her var dagens syteinnlegg.

Anonym poster: 23935ad30cde1268b12002be33f896f9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så trist at du føler/ har det sånn =( Du virker litt deprimert, kanskje en tur til legen kunne vært et sted å starte.. Trener du?? Prøv å lage deg en tur gruppe i lag med feks nabo,arbeidskollegaer o.l det skaper ofte rom for prat. Du må like deg selv for at andre skal.. Sender deg en trøste klem =)

Anonym poster: da3d9cf658f7af85564b8086bde088c2

Skrevet

Så trist at du føler/ har det sånn =( Du virker litt deprimert, kanskje en tur til legen kunne vært et sted å starte.. Trener du?? Prøv å lage deg en tur gruppe i lag med feks nabo,arbeidskollegaer o.l det skaper ofte rom for prat. Du må like deg selv for at andre skal.. Sender deg en trøste klem =)

Skrevet

Jeg har ikke tid eller krefter til egen trening (sykdom pluss at ungene har mye aktiviteter). Er heller ikke deprimert, synes bare det er kjipt for tiden.

HI

Skrevet

Mørketiden er en kjip tid, mangen som blir litt nedstemt av den.. Bruk litt tid på å skjemme deg selv litt ut med feks spa dag (hjemme) tenne lys, lese en god bok.Litt sånne ting som kan skape litt lys i dagen for deg.. Det vil gjøre at du kanskje føler deg lettere til sinns og da kan kanskje mannen bli litt mere interessert også.

Skrevet

Kan det være fordi du bare vil snakke om alt som plager deg?

Anonym poster: 98e7fc6da52973b3ea691aeb0e4182d1

Skrevet

Kan det være fordi du bare vil snakke om alt som plager deg?

Anonym poster: 98e7fc6da52973b3ea691aeb0e4182d1

Nei, jeg snakker ikke bare om det som plager meg. Men jeg regnet da med at det gikk an å diskutere med sin egen samboer i forhold til det man er redd for, det som gjør deg lei deg, det som plager deg osv. Gir mye ros til ham, men får aldri ros tilbake og føler meg utilstrekkelig og lite flink, selv om jeg vet at det ikke stemmer. Han forteller aldri at han synes jeg er pen, sexy, og viser svært liten interesse i å snakke med meg om andre ting enn hva som er på TV og hva ungene skal ha på seg i barnehage og skole. Helt trivielle ting i forhold til det som har skjedd i familien min, som bursdager, artige ting, blir besvart med "hm" før han graver nesa tilbake i datamaskinen.

Når det gjelder andre, så står min telefon stille med mindre noen av ungenes venner vil på besøk. Hvis jeg ringer til noen for å prate, så har de ikke tid og ikke ringer tilbake.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...