Anonym bruker Skrevet 26. november 2012 #1 Skrevet 26. november 2012 Lillesysteren min lurer, den går slik : Du sa til meg, at jeg må gå min vei, så dette er veien jeg vil gå. " eller noe i den duren. Anonym poster: 99f570cd8ed4fcbc32781e365f2ab022
Har en farlig sexy mann Skrevet 26. november 2012 #2 Skrevet 26. november 2012 Bli hos meg med Dina eller noe?
Anonym bruker Skrevet 26. november 2012 #3 Skrevet 26. november 2012 Det var ikke den, tok meg en tur inn på youtube. Slik er den: Du sa til meg, At jeg må gå min vei, Så jeg går den veien jeg vil gå nå. Du sa til meg, At jeg må gjøre feil, Og lære så du ser meg stå på. Jeg har lett på google og lyricssider, men finner ingenting! Også er det en slik som går slik: syster, jag andas inte utan dig, gå inte. Tenkte på noen cd'er til bursdag/julegave.. Men finner jo ikke ut hva disse sangene heter, noe som betyr at artistene er også ganske gjemt Anonym poster: e2cd06ffb04acd76aac31c1d4f796fa1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå