Anonym bruker Skrevet 26. november 2012 #1 Skrevet 26. november 2012 Må ta avgjørelsen og bestille i dag. Sort matt eikekjøkken fra Kvik. Fant en gråaktig benkeplate der med marmorsjatteringer jeg syns var lekker, men det var laminat. Skeptisk til det ift levetid og vann osv. De har også Corian, som jeg drømmer om, det er fem ganger dyrere, og ikke helt den fargen jeg ville ha. I tillegg har de kompaktlaminat som er mer slitesterkt, hadde en fin farge og en tynnere og penere finish. Men nesten samme pris som corianplatene. What to choose???? Erfaringer? Anonym poster: 516c04f6e05a508fb027cbc81f8d3b1d
Kbor85 Skrevet 26. november 2012 #2 Skrevet 26. november 2012 Vi kjøpte en dyr laminatplate til vårt kjøkken , den er stilig som bare det! Hatt den i to år nå like fin og tåler masse! Til 1/5 av prisen kan dere jo bytte plate hvert 5 år hvis den blir slitt;)
Gjest SHOC Skrevet 26. november 2012 #3 Skrevet 26. november 2012 Du kan kjøpe benkeplate hos en annen forhandler, ta og se litt rundt før du betemmer deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå