**lykke!!** Skrevet 26. november 2012 #1 Skrevet 26. november 2012 Jeg er hjemme i perm, begynner i jobb om rett over nyttår. Vi var ikke på ferie i sommer, hadde bestilt til syden, men eldste ble alvorlig syk og vi fikk ikke reist. Mannen var vekke store deler av lørdagen, ville ikke si hva han gjorde på og virket småsur hele dagen. I dag når jeg og barna står opp ligger det en lapp på kjøkkenet: pakk sekker og bagger, vi drar til Paris i dag, alle fire. Vær klar til klokken 13.30. Og jeg får ikke tak i han!!!!!
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 26. november 2012 #2 Skrevet 26. november 2012 Deilig! Ikke hen her kom deg igang med pakking og ikke vær så typiske damete! Ikke overtenkt og tenkt problemer, tenk ferie! Pakk leker noe klær og saker til flyet og en koffert Med klær og noe babymat. Alt fåes der Heldige deg!
Musemorbr / Skrevet 26. november 2012 #3 Skrevet 26. november 2012 Pakk heller for lite enn for mye, og fokuser på at barna har de viktigste tingene. Ikke glem å spise.
kaklemor Skrevet 26. november 2012 #5 Skrevet 26. november 2012 Sååå gøøøy :) Som hun ene skriver; pakk med nødvendig skift og evt annet. Husk pass Bare flyt med og kos deg! Ikke tenk så mye nå, for regner med mannen har ordnet det uansett God tur!
Anonym bruker Skrevet 26. november 2012 #6 Skrevet 26. november 2012 Herlig!! Kos deg! God tur!!! Anonym poster: ee3038f24ad122d929fc110a75a8fa41
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå