Anonym bruker Skrevet 26. november 2012 #1 Skrevet 26. november 2012 Det er veldig koselig å ha en stor familie! Vi er mange! Årets julegave liste er skåret ned til det marginale... da er det 35 stykker som skal ha gave! Er arbeidsledig, med tre små, og spire i magen... har ikke direkte dårlig økonomi, da mannen tjener bra. Men synes det blir enorme summer, når så mange skal ha gave! Har noen tips til gaver som ikke koster så mye? Hva hadde gledet DEG og dine barn, som ikke koster så enormt mye? Anonym poster: 9745a59f8a415441d02ee521a5a0801e
Anonym bruker Skrevet 26. november 2012 #2 Skrevet 26. november 2012 Brettspill er noe som passer til hele familien og trenger ikke være så dyrt Ellers kan kinobilletter o.l være noe som er koselig å få ...... Hvor mye tenker du og bruke pr person? om du vil ligge på ca 100,- blir det jo fort 3500 tilsammen, er det noe du anser for å være mye? Anonym poster: 396e9727cd7654e7aa364a3466275dd9
Anonym bruker Skrevet 26. november 2012 #3 Skrevet 26. november 2012 Brettspill er noe som passer til hele familien og trenger ikke være så dyrt Ellers kan kinobilletter o.l være noe som er koselig å få ...... Hvor mye tenker du og bruke pr person? om du vil ligge på ca 100,- blir det jo fort 3500 tilsammen, er det noe du anser for å være mye? Anonym poster: 396e9727cd7654e7aa364a3466275dd9 Det var ikke dumme ideer! Har tenkt 200-250 per pers... men helst ikke over det! HI Anonym poster: 9745a59f8a415441d02ee521a5a0801e
Gjest Mine ♥ ♥ ♥ Skrevet 26. november 2012 #4 Skrevet 26. november 2012 Vi har og mange å kjøpe til, og vi har ikke verdens beste økonomi. Jeg er konstant ute etter tilbud, men du kan jo høre hva vi har kjøpt til f.eks. de mange tenåringsjentene vi har i familien. Jeg fant en knall god dusjgele/badeskum flaske på vitusapoteket (tror jeg det var) til 69,- og de har en lipbalsam på krukke i samme serie (lukter knallgodt) til 39,- Pakker dette inn i cellofan, og vips der var en gave ferdig De har og tilbud på rosendahls høye cafeglass, kjempe fine, på jernia til 99,- de pleier å koste 299,- eller 249,-. Har og kjøpt en del ull, og brettspill til hele familien f.eks. Mange steder de selger de til halv pris nå
<3 2G <3 Skrevet 26. november 2012 #5 Skrevet 26. november 2012 Brettspill er geniale som familiegaver, tror Ark har tilbud på det nå. Ekstra Leker bruker å være rimelige på disse. Bilder av barna til besteforeldre, evt kalendere med bilder av familien. Få barna til å tegne, perle, lage ting av trolldeig. Fjortiser kan få gavekort på klesbutikk, venner ei rimelig flaske vin. Bøker på salg. Det er det jeg kommer på i farten.
Gjest sug lut Skrevet 26. november 2012 #6 Skrevet 26. november 2012 Brettspill er noe som passer til hele familien og trenger ikke være så dyrt Ellers kan kinobilletter o.l være noe som er koselig å få ...... Hvor mye tenker du og bruke pr person? om du vil ligge på ca 100,- blir det jo fort 3500 tilsammen, er det noe du anser for å være mye? Anonym poster: 396e9727cd7654e7aa364a3466275dd9 Det var ikke dumme ideer! Har tenkt 200-250 per pers... men helst ikke over det! HI Anonym poster: 9745a59f8a415441d02ee521a5a0801e Brettspill er genialt også fordi du kan gi det som gave til familien, ikke til en og en. Og det er veldig mange fine som koster litt, men da har du fremdeles spart inn i forhold til budsjettet ditt.
Anonym bruker Skrevet 26. november 2012 #7 Skrevet 26. november 2012 Det er ikke nødvendig å gi en gave til hver i familien. Familiegaver er lurt. Brettspill er fint for alle, men også ting som turutstyr eller for eksempel en iskremmaskin er fint som familiegaver. Har familien en spillkonspl finnes det mange spill som kan være aktuelle for hele familien. Ellers er vi glade i å få bøker, gjerne pocet. Anonym poster: cb1e4f4b9e1d9f350ba568093f045ccd
Anonym bruker Skrevet 26. november 2012 #8 Skrevet 26. november 2012 På Notabene har de masse tilbudsbøker, både til stor og liten, og du får byttelapp i dem. Helt genialt, da kan de bytte om de har lest den før. Bøker som f.eks guinnes rekordbok kan gis i fellesgave til søsken eller til en hel familie. Guttene mine på 8 og 11 elsker den boka, Anonym poster: 36a3de49c71e34d137da2280bbbe8284
Anonym bruker Skrevet 26. november 2012 #9 Skrevet 26. november 2012 Her var det mange gode ideer! Tusen takk for alle gode innspill! Tross alt de samme man kjøper til hvert år også, så godt med noen nye ideer! Ønsker alle en herlig førjuls tid! HI Anonym poster: 9745a59f8a415441d02ee521a5a0801e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå