Anonym bruker Skrevet 26. november 2012 #1 Skrevet 26. november 2012 Alle er jo så opptatt av juliea kukløsklan. har du blogg, hvis ikke burde du opprette det. Senest i går var det en som stalket henne opp på facebook for å se om bh størrelse tråden passet med facebook bildet. fascinerende hvor opptatt folk er av henne. hun skriver mye med nick og har en mening om mye, folk føler de kjenner henne gjennom her. kunne vært interessant med en blogg. nå skriver jeg verken noe positivt eller negativt om henne her, så ikke gjør om dette til en mobbe-tråd og ikke en fanclub-tråd. skriver dette åpent istedet for pm for tenker det kan være flere enn meg som lurer på det ang blogg. blir dette en mobbe-tråd så meld den inn til adm. Anonym poster: 828890bab3425ac8dd6181ec5658f03a
Gjest Ziva Skrevet 26. november 2012 #2 Skrevet 26. november 2012 (endret) Sender du pm så ville hun jo sett hvem du er. Endret 26. november 2012 av Ziva
Anonym bruker Skrevet 26. november 2012 #3 Skrevet 26. november 2012 Og hva så? jeg kjenner henne ikke. litt flaut muligens om det kommer opp på alle innleggene på nicket mitt, var det det du tenkte på? Anonym poster: 828890bab3425ac8dd6181ec5658f03a
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 26. november 2012 #4 Skrevet 26. november 2012 Takk for tilliten. Ingen blogg jeg har dib. Har ikke tid til å blogge da hadde det fått på bekostning av dibbing og det kan jeg ikke ha noe av. Hva skulle jeg forresten skrevet om der? Men må ærlig innrømme det er spennende med all denne fascinasjonen for meg her inne. Kall meg fjerne innbilsk, men jeg liker det eg altså
Anonym bruker Skrevet 26. november 2012 #5 Skrevet 26. november 2012 Takk for svar! Tror du ville fått mange lesere her fra dib:) da kunne vi fått sett bilder av alt du gjør også og du ville kunnet hatt diskusjoner der. du skiller deg ut fra både rosabloggere og babyblogger, virker som om du kombinerer livet med en liten en så fint med dating og rosasløyfe modell osv. Og dette kommer fra meg som ikke følger med på blogg, du har all grunn til å bli smigret over at du fasinerer folk! Anonym poster: 828890bab3425ac8dd6181ec5658f03a
Anonym bruker Skrevet 26. november 2012 #6 Skrevet 26. november 2012 Jeg er ingen stalker altså, har bare ikke kunnet unngå å legge merke til deg:) du virker som en sånn venninne man ønsker å ha! Anonym poster: 828890bab3425ac8dd6181ec5658f03a
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 26. november 2012 #7 Skrevet 26. november 2012 Tusen takk veldig hyggelig skrevet av deg Jeg holder på med en prosjekt nå og da vil det ikke passe seg med en blogg tror jeg. Iallefal ikke nå i oppstartsfasen. Få snart en nettside da, dog verken spennende eller utleverende. Bare Business. Tror egentlig ikke jeg er helt komfortabel med å la folk se alt jeg gjør eller. Jeg gjør mye som ikke egner seg foreviget..
Musemorbr / Skrevet 26. november 2012 #8 Skrevet 26. november 2012 Tror den anonyme stalkeren hadde elsket om den nettsiden var en webcam på soverommet type business. Men jeg er nå spent på hva det egentlig er. Link til oss på favebook når du er i gang da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå