Gå til innhold

Billigbleiene...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilket merke bruker dere?

Her går det i Pampers til begge. Easy up til eldste og baby dry til minste.

Har prøvd Coops egne bleier, men syntes de var litt stive og harde.

Andre?

Anonym poster: 660777b53042f26ab99cafde91e0a37a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi bruker rema 1000 sine bleier.

1. bleie var pampers.

2. bleie var libero, men den ble hun sår av etter en stund

3. bleie igjen pampers baby dry. Den ble hun også sår av etter en stund.

4. og siste bleie er Rema 1000 sine. De er helt fantastiske! Kun nummer 4 hun ikke blir sår av, så glad hun kun bruker bleie i barnehagen og om natta nå.

Skrevet

De på Rema og Kiwi er de beste synes jeg. Jobber med barn og de som bruker dem er like tørre og fine som de som har pampers el libero.

Anonym poster: 97bc8952c44c6bb5d0dffe0da6e3b831

Skrevet

rema 1000 sine. De er kjempebra!

Skrevet

Syns alle er bra jeg. Hadde faktisk ikke trodd det om billigbleiene. Sist jeg fikk barn så var det stoor forskjell på de dyre og de billige!

Skrevet

vi bruker coop og remableier. torde ikke prøve disse bleiene i starten da man fort har lett for å tenke at billige bleier er dårlige bleier.

Men pga merkebleier som ikke holdt tett og gjorde frøkna sår så måtte vi prøve noen andre bleier. Prøvde remableiene og de var helt supre! Måtte kjøpe ei pakke på coop også da jeg ikke hadde mulighet til å komme meg til rema, de var også helt supre.

Skrevet

Firstprice er ikkeno go, de andre jeg har prøvd er god (rema, coop)

Skrevet

First price og Rema bleiene!

Anonym poster: f6a128180d92ee4840267d6222689f92

Skrevet

De på Rema og Kiwi er de beste synes jeg. Jobber med barn og de som bruker dem er like tørre og fine som de som har pampers el libero.

Anonym poster: 97bc8952c44c6bb5d0dffe0da6e3b831

Kiwi...Da er det vel First price du mener?

Anonym poster: f6a128180d92ee4840267d6222689f92

Skrevet

Rema1000 sine. Synes de er hakket bedre enn coop sine, og mye bedre enn pampers og libero. Bare så utrolig irriterende at butikken i nærheten av her vi bor, alltid er tom for de. Virker som de tjener lite på de bleiene, for kan umulig ta inn mye av de.

Skrevet

Syntes coop sine var bra, helt til jeg prøvde Rema 1000. De er definitivt best.

Anonym poster: e2c5846497161f41b6e048d94bdabdcf

Skrevet

Prøvde først Coop, men syns etterhvert de var så harde. Nå bruker vi rema 1000 sine og er veldig fornøyd med de(rosa, str4).

Skrevet

Coop i barnehagen og First Price sin trusebleie hjemme. Bruker til og med trusebleie om natten, synes den holder veldig godt. Dette er de eneste merkene som ikke lukter verken tiss eller kjemikalier på sønnen vår.

Skrevet

Coop og rema vanlege bleier og first price buksebleier her.

Skrevet

Rema sine ble best, etter at de endret litt på dem for en tid tilbake. Coop sine er stivere.

Skrevet

Brukte libero sine lenge, men tenkte å prøve rema sine, mest pga pris. Var kjempefornøyd m libero, og er like fornøyd med rema sine, så da blir det de:) sparer jo over 1kr per bleie, pluss at pakkene deres er større så handler ikke bleier like ofte som før. Selv om jeg egentlig ikke merket noen umiddelbar forskjell på libero og rema, annet enn pris, så har jeg nå forstått hva folk mener når de sier at liberobleier er så stive :)

Skrevet

Bruker Pampers til den nyfødte (de er mye tynnere og mykere enn alle andre syntes jeg), og Rema sine til 2-åringen. De er kjempegode!

Libero har jeg aldri likt, de er så stive og harde.

Har såvidt prøvd Coop, men dem ble det utslett av.

Skrevet

Bruker både pampers og libero. Nå for tiden bruker jeg first price og coop bleier. Har ikke hatt noen uhell og de sitter godt så da tenker jeg vi bruker de enn så lenge og sparer litt penger. :)

Skrevet

Jenta mi tissa alltid igjennom både Pampers og Libero. Prøvde Rema sine og er kjempe fornøyd.

Anonym poster: 18dda6f4d7738645601fa2f01d4fbb28

Skrevet

Brukte Libero 1 og 2, deretter Coop sine; kjempegode og absorberer bra, men litt store og klumpete slik at vi gikk over til Rema når hun rundet året fordi disse er tynnere; Rema er også kjempebra, men jeg synes at hun blir litt for våt i stumpen av de om natten, så om natten bruker vi Libero up & Go.

Anonym poster: c813fcf857a9806b443fa05d2f5f4d51

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...