Anonym bruker Skrevet 25. november 2012 #1 Skrevet 25. november 2012 Har opplevd dette mye i svangerskapet. Har vært på do og tisset feks. Tørker meg og reiser meg opp, så "renner" det noe ned mellom lårene mine. Trodde jo først jeg lakk urin, men så det vsr tykk hvit/grå utflod og mye av det. Kan skje uten at jeg har vært på do, men er oftest da. Lukter absolutt ingen ting, ingen klumper. Har ingen utslag på urin hos jordmor. Hva kan det være? Er det bare hormoner som gjør det? Anonym poster: beb9f6e47e2d19e4ed11ada7ddf36178
♥Madam Mim♥ Skrevet 25. november 2012 #2 Skrevet 25. november 2012 Bare hormoner ja. Jeg må bruke truseinnlegg for å slippe å bli helt våt :-P
Anonym bruker Skrevet 25. november 2012 #3 Skrevet 25. november 2012 Aha betryggende tenkte det var ufarlig ja Anonym poster: beb9f6e47e2d19e4ed11ada7ddf36178
Anonym bruker Skrevet 26. november 2012 #4 Skrevet 26. november 2012 Har til nå ikke trengt truseinnlegg fordi det skjer som regel etter dobesøk. Tørker litt, så er det over. Har kunnet gå i store joggebukser uten undertøy hjemme i svangerskapet, men ser ut som det blir truse ikke bare utenfor hjemmet fra nå. Med innlegg!! Blir kanskje verre jo lengre ut i svangerskapet man er, siden jeg ikke merker noe før nå? Anonym poster: beb9f6e47e2d19e4ed11ada7ddf36178
<3 2G <3 Skrevet 26. november 2012 #5 Skrevet 26. november 2012 Har til nå ikke trengt truseinnlegg fordi det skjer som regel etter dobesøk. Tørker litt, så er det over. Har kunnet gå i store joggebukser uten undertøy hjemme i svangerskapet, men ser ut som det blir truse ikke bare utenfor hjemmet fra nå. Med innlegg!! Blir kanskje verre jo lengre ut i svangerskapet man er, siden jeg ikke merker noe før nå? Anonym poster: beb9f6e47e2d19e4ed11ada7ddf36178 Jeg hadde så mye slik sist at jeg måtte inn å sjekke om vannet var gått... Var et par uker før termin. Vet ikke hvor langt du er på vei?
Anonym bruker Skrevet 26. november 2012 #6 Skrevet 26. november 2012 Har til nå ikke trengt truseinnlegg fordi det skjer som regel etter dobesøk. Tørker litt, så er det over. Har kunnet gå i store joggebukser uten undertøy hjemme i svangerskapet, men ser ut som det blir truse ikke bare utenfor hjemmet fra nå. Med innlegg!! Blir kanskje verre jo lengre ut i svangerskapet man er, siden jeg ikke merker noe før nå? Anonym poster: beb9f6e47e2d19e4ed11ada7ddf36178 Jeg hadde så mye slik sist at jeg måtte inn å sjekke om vannet var gått... Var et par uker før termin. Vet ikke hvor langt du er på vei? Hehe, jeg har faktisk tenkt tanken om jeg lekker enten urin eller fostervann, men fargen og konsistensen tilsier noe helt annet. Er litt tidlig med fostervann (men skal sies at vannet gikk hos søsteren min i uke 24). Jeg er 28 nå. Anonym poster: beb9f6e47e2d19e4ed11ada7ddf36178
<3 2G <3 Skrevet 26. november 2012 #7 Skrevet 26. november 2012 Har til nå ikke trengt truseinnlegg fordi det skjer som regel etter dobesøk. Tørker litt, så er det over. Har kunnet gå i store joggebukser uten undertøy hjemme i svangerskapet, men ser ut som det blir truse ikke bare utenfor hjemmet fra nå. Med innlegg!! Blir kanskje verre jo lengre ut i svangerskapet man er, siden jeg ikke merker noe før nå? Anonym poster: beb9f6e47e2d19e4ed11ada7ddf36178 Jeg hadde så mye slik sist at jeg måtte inn å sjekke om vannet var gått... Var et par uker før termin. Vet ikke hvor langt du er på vei? Hehe, jeg har faktisk tenkt tanken om jeg lekker enten urin eller fostervann, men fargen og konsistensen tilsier noe helt annet. Er litt tidlig med fostervann (men skal sies at vannet gikk hos søsteren min i uke 24). Jeg er 28 nå. Anonym poster: beb9f6e47e2d19e4ed11ada7ddf36178 Er sikkert bare utflod ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå