Gå til innhold

Har så lyst til å ringe pappa...

Anbefalte innlegg

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Jeg er imponert over deg! Masse lykke til i dag! :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til! Dette går bra :-)

Skrevet

Å lykke til så kjempe masse, tenker du allerede holder på å treffe han eller har truffet han? Har fulgt med på denne tråden. Fortell hvordan det har gått på første møte. Gikk det bra? Heier på deg :)

Skrevet

Spent på hvordan det har gått :) og veldig fint med den siste meldingen i går da :)

Gjest Sommerfuggel i vinterland
Skrevet

5721 visninger...

Tydeligvis ikke bare jeg som følger med i spenning :)

Skrevet

Nei her tror jeg vi er mange som følger med og venter på oppdatering :)

Skrevet

Venter og venter og venter i spenning :-)

Skrevet

Hver gang det har kommet et nytt innlegg her så åpner jeg i spenning, men så er det bare dere dyttedamer :P

Anonym poster: 6bde40b039fe6d086bfa21472a7c09d6

Skrevet

Tror det må være en slags rekord når man ser på antall visninger i denne tråden... nesten 6 600!!

Mange som følger deg, Stearin, og håper at det ordner seg for deg! :)

Og hvis det ikke skulle gå slik som du ønsker så er vi her for deg uansett :)

Venter spent... :)

Anonym poster: 3e03a678f67072197c4ebe15b6f6ec6d

Skrevet

Han skrev forresten også melding i går kveld, omtrent en time etter at vi hadde snakket på telefon. I meldingen takket han for at jeg ringte og sa det varmet hjertet hans.

Han er egentlig en mann av få ord

Hvis han er en mann av få ord, er det enda mer betydningsfullt at han så raskt sender mld og takker for at du ringte og at det varmet hjertet hans!

Jeg håper dette går som du ønsker!

Lykke til og hold oss oppdatert :-) Vi er mange som heier på deg.

Skrevet

Ja, nå er vi mange spente her :-)

Gjest Heartbroken
Skrevet

Så godt å høre! Jeg ble helt rørt her, jeg nå <3

Jeg ønsker dere alle alt godt og håper at dere kan få et godt og trygt forhold fremover. Det er så viktig å ta vare på de som står oss nær.

Skrevet

Veldig godt å høre at det gikk så bra med dere i dag, Stearin! :)

Til et første møte etter så lang tid og så mye følelser involvert så virker det som det gikk utrolig bra!

Du har vokst mye de siste dagene i deg selv, vil jeg tro :)

Bra jobba - du er tøff som gjennomførte dette!

Ønsker deg masse lykke fremover og at dere får en ny kontakt som vil gjøre alles liv rikere fremover :)

Gjest Sommerfuggel i vinterland
Skrevet

Hurra fra meg også :)

Høres ut som din far har reflektert mye og drevet med selvransakelse, og jeg syns han er en "stor" person som setter datteren sin over alt det vonde. Det er tydelig at du alltid har vært det viktigste for han :)

Ta ett skritt av gangen, en dag av gangen. Og føl dere frem. Og for en fantastisk julegave dere har gitt hverandre, og ikke minst din datter :)

Åhhh!!! Jeg ble så glad på dine vegne! Og med denne gla'nyheten skal jeg for en gangs skyld legge meg med et smil om munnen :)

God natt :)

Skrevet

Så bra, har fulgt med på denne tråden som en hauk i hele kveld :-)

Nå kan jeg legge meg, blid og fornøyd kjenner jeg :-D

Skrevet

Veldig godt å høre at det gikk så bra med dere i dag, Stearin! :)

Til et første møte etter så lang tid og så mye følelser involvert så virker det som det gikk utrolig bra!

Du har vokst mye de siste dagene i deg selv, vil jeg tro :)

Bra jobba - du er tøff som gjennomførte dette!

Ønsker deg masse lykke fremover og at dere får en ny kontakt som vil gjøre alles liv rikere fremover :)

Takk!

Jeg tror dette er et av de største utfordringene jeg har hatt i livet. Å faktisk gjennomføre dette tror jeg var en stor gevinst for min personlige utvikling :) Og ikke minst å kunne gå videre, slutt på ¨å unngå han, slutt på å bære hat for det han gjorde og kunne se fremover :)

Skrevet

Ikke vent med noe du kan angre på at du ikke gjør om du en dag ikke lengre har muligheten....Han er din far, og er åpenbart glad i deg. Du har bare en far. Alt kan kanskje ikke tilgis, men vi kan prøve å glemme. Hør hans versjon, uansett hvordan den er, så vil det gjøre deg godt å få ryddet opp i tankene dine rundt dette. Da kan du få bekreftet eller avkreftet.Møt ham... - om du føler du kan angre mer på å ikke møte ham, enn å møte ham.

Anonym poster: 1bd7b4f0ffa45cb4736c6b20821dec4d

Skrevet

Så fint at det gikk over all forventing - det var koselig å lese! Og at faren din vil så mye som han gir uttrykk for, det må vel også være ålreit å vite. Lykke til videre.

Skrevet

Så utrolig bra!! :-) Ble kjempeglad på deres vegne. Syns du har vært utrolig modig og voksen (har jeg forstått det rett er du rundt 21 år? Jeg mener det ikke nedlatende altså, men nå er det nå en gang slik at man trenger ofte noen år på baken :-)), og skjønner at det har vært nervepirrende å ikke få svar med en gang.... Så fint du ikke gav opp!

Det er noe med å huske det at alle mennesker har sin egen versjon av ting som skjer, og at folk reagerer som de gjør bygget på tidligere erfaring. De fleste gjør ikke ting for å være slemme eller å ødelegge for andre. Det kan ta litt tid for oss å faktisk forstå det, og dermed ikke dømme andre så hardt. Noen skjønner det aldri...At du har klart å se forbi det, og valgt å prøve på nytt med faren din er virkelig månedens solskinnshistorie! Håper dere får et godt forhold framover (det høres ut som dette blir veldig bra). Gratulerer med å "gjennoppdage" din far ;-) Så glad og rørt på deres vegne!:-)

Skrevet

Hurra fra meg også :)

Høres ut som din far har reflektert mye og drevet med selvransakelse, og jeg syns han er en "stor" person som setter datteren sin over alt det vonde. Det er tydelig at du alltid har vært det viktigste for han :)

Ta ett skritt av gangen, en dag av gangen. Og føl dere frem. Og for en fantastisk julegave dere har gitt hverandre, og ikke minst din datter :)

Åhhh!!! Jeg ble så glad på dine vegne! Og med denne gla'nyheten skal jeg for en gangs skyld legge meg med et smil om munnen :)

God natt :)

Ja, jeg tror også han har gått igjennom en stor prosess i tiden vi ikke har hatt kontakt. Det gjør meg vondt å tenke på hvor vondt han må ha hatt det, og hvor mye han har skyldt på seg selv. Men som han selv sa, han ser kun fremover. Og det føles godt å få et sånt svar, det synes jeg beviser den ubetingede kjærligheten foreldre skal ha til sine barn :)

Tusen takk Sommerfuggel i vinterland! Er glad for at jeg kunne gi en slik gladnyhet :D

Skrevet

Så utrolig bra!! :-) Ble kjempeglad på deres vegne. Syns du har vært utrolig modig og voksen (har jeg forstått det rett er du rundt 21 år? Jeg mener det ikke nedlatende altså, men nå er det nå en gang slik at man trenger ofte noen år på baken :-)), og skjønner at det har vært nervepirrende å ikke få svar med en gang.... Så fint du ikke gav opp!

Det er noe med å huske det at alle mennesker har sin egen versjon av ting som skjer, og at folk reagerer som de gjør bygget på tidligere erfaring. De fleste gjør ikke ting for å være slemme eller å ødelegge for andre. Det kan ta litt tid for oss å faktisk forstå det, og dermed ikke dømme andre så hardt. Noen skjønner det aldri...At du har klart å se forbi det, og valgt å prøve på nytt med faren din er virkelig månedens solskinnshistorie! Håper dere får et godt forhold framover (det høres ut som dette blir veldig bra). Gratulerer med å "gjennoppdage" din far ;-) Så glad og rørt på deres vegne!:-)

Ja, og noen år framover i tid fra man er 16 år er veldig mye. En tid når man utvikler seg mye, fra ungdom til voksen. Fyller 21 ganske snart, og jeg tror ærlig talt at det er ved 21 -22 års alder at man blir voksen. At noe skjer i hjernen som får oss til å tenke annerledes enn en 16 åring gjør. Er selvfølgeilg en lang og naturlig prosess, men at 21-22 års alderen er en kneik man må komme seg over :P Er bare noe jeg tror, mener å ha lest om noe slikt en plass og det virket ganske riktig for min del ihvertfall.

Jeg har ihvertfall fått meg en stor oppvekker i det å dømme folk. Nå dømte jeg jo en person jeg egentlig kjente til å være en helt ukjent (fra god pappa til dårlig pappa). Etter å ha snakket med pappa i dag, så innså jeg at jeg var for kjapp til å danne meg et slikt bilde av han, jeg visste jo ikke om han faktisk var slik jeg så han for meg. Og det så jeg på grunn av alle de positive overraskelsene jeg fikk, jeg tror aldri jeg kommer til å dømme noen igjen... Eller sette folk i en bås. Det blir bare så galt for meg, har fått en stor oppvekker som jeg skal ta med meg videre i livet :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...