Anonym bruker Skrevet 28. november 2012 #52 Skrevet 28. november 2012 dyyyyyt:) Anonym poster: d220b809d7106790cca43a32f1837f95
Anonym bruker Skrevet 28. november 2012 #53 Skrevet 28. november 2012 Dytt. Anonym poster: f4727d557db88029fd439a23e5391d95
stearin Skrevet 28. november 2012 Forfatter #54 Skrevet 28. november 2012 Hallo alle sammen Jeg har dessverre ikke fått kontakt med han enda... I går prøvde jeg å ringe det gamle nummeret hans, våget ikke å prøve de to nye som var kommet... Skal prøve å pushe meg hardere i dag, om så ringe med skjult nummer og høre hvem som svarer.. Heheh... Tanken har streifet meg, så kan hende jeg faktisk gjør det...
Mushu Skrevet 28. november 2012 #55 Skrevet 28. november 2012 Onsker deg masse lykke til!! Sender varme tanker din vei=)
mandel i grøten Skrevet 28. november 2012 #56 Skrevet 28. november 2012 Hallo alle sammen Jeg har dessverre ikke fått kontakt med han enda... I går prøvde jeg å ringe det gamle nummeret hans, våget ikke å prøve de to nye som var kommet... Skal prøve å pushe meg hardere i dag, om så ringe med skjult nummer og høre hvem som svarer.. Heheh... Tanken har streifet meg, så kan hende jeg faktisk gjør det... Du trenger ikke ringe med skjult nummer, vel? Du har ingenting å skjule eller skamme deg over! Hva er det verste som kan skje? At hans nye kone tar telefonen? Det gjør vel ingenting, du skal vel kanskje bli kjent med henne, også, etterhvert, og hun vet sikkert om deg allerede. Lykke til!
SmellyCat Skrevet 28. november 2012 #57 Skrevet 28. november 2012 Han kommer bare til å bli kjempeglad. Du er jenta hans, uansett. Ring i dag!
stearin Skrevet 28. november 2012 Forfatter #59 Skrevet 28. november 2012 Jeg ringte han... Eller den nye kona hans svarte telefonen, så det var hennes telefon. Han ville ikke prates over telefon, men han og kona skulle hit for shopping i morgen!!! Han sa han vil heller møte meg, komme på besøk og snakke om det som skjedde. Han sa ingenting om at det var bra at jeg ringte eller noe i den duren, så nå skjelver jeg bokstavelig talt. Vet ikke hva jeg skal tenke. Vi avtalte å møtes i morgen, så dette blir veldig rart og skummelt...
stearin Skrevet 28. november 2012 Forfatter #60 Skrevet 28. november 2012 Brukte forresten ikke skjult nummer.. Hehe... Kommentaren lenger oppe gikk litt inn på meg, må jeg si Bra dere gir råd og tips.
Gjest cunning stunts Skrevet 28. november 2012 #61 Skrevet 28. november 2012 Jeg ringte han... Eller den nye kona hans svarte telefonen, så det var hennes telefon. Han ville ikke prates over telefon, men han og kona skulle hit for shopping i morgen!!! Han sa han vil heller møte meg, komme på besøk og snakke om det som skjedde. Han sa ingenting om at det var bra at jeg ringte eller noe i den duren, så nå skjelver jeg bokstavelig talt. Vet ikke hva jeg skal tenke. Vi avtalte å møtes i morgen, så dette blir veldig rart og skummelt... Så bra du gjorde det - og at han sier han vil møtes ordentlig og prate. Ønsker deg lykke til.
*Miss Flua* Skrevet 28. november 2012 #62 Skrevet 28. november 2012 Har fulgt med på tråden, såå bra du fikk tak i han! Og så bra du får snakket med han face to face masse lykke til!
Honningmelon Skrevet 28. november 2012 #63 Skrevet 28. november 2012 Så spennende! Skjønner godt du føler på dette. Jeg tror det går kjempebra! Husk oppdatering ;-)
♥Madam Mim♥ Skrevet 28. november 2012 #64 Skrevet 28. november 2012 så bra :-) han ble sikkert kjempeglad for at du ringte, men ble nok så overrasket at han ikke helt visste hva han skulle si!! veldig positivt at han ville møtes allerede i morgen da! å sitter dere nok med sommerfugler i magen på hver deres kant :-) masse, masse lykke til i morgen. Det går så bra <3
Nettie+jentungen Skrevet 28. november 2012 #65 Skrevet 28. november 2012 Han syns helt sikkert ikke det passet seg å snakke over tlf, dette er jo egentlig en samtale man burde ta på to manns hånd? Du får oppdatere oss i morgen, spennende og følge deg Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 28. november 2012 #66 Skrevet 28. november 2012 Enig med Madam_Mim.... han ble sikkert så overrasket at han ikke helt fant ordene med det samme. Det er jo kjempepositivt at han vil møte deg allerede i morgen! Forstår godt at du skjelver. Ikke rart så modig som du var nå Det krever masse å gjøre det du har gjort nå, så vær stolt av deg selv Sender deg en stor klem og ønsker deg masse lykke til i morgen! Anonym poster: 3e03a678f67072197c4ebe15b6f6ec6d
Santa's Bell Jingler Skrevet 28. november 2012 #67 Skrevet 28. november 2012 Lykke til i morgen - jeg synes du er veldig tøff som turte! Håper det ordner seg for dere, og det gjør det nok hvis begge vil.
Gjest Mentha Skrevet 28. november 2012 #69 Skrevet 28. november 2012 Så bra at du har ringt, og så kjempefint at dere skal møtes i morgen Jeg har heiet på deg og krysset fingrene for at du skulle ringe helt fra jeg leste hovedinnlegget ditt, og nå kjente jeg at jeg ble både lettet og glad på dine vegne Masse lykke til i morgen
3 er nok! Skrevet 28. november 2012 #70 Skrevet 28. november 2012 Lykke til i morgen:) jeg har tenkt så masse på deg! Skal du møte den nye kona også, eller bare pappan din? Det blir kanskje litt rart om hun også skal være med..? Håper alt ordner seg for deg/dere:)
humlesurr Skrevet 28. november 2012 #72 Skrevet 28. november 2012 Så bra du fikk kontakt. Lykke til i morgen!!
Anonym bruker Skrevet 29. november 2012 #73 Skrevet 29. november 2012 Så kjekt at dere skal treffes allerede i dag. Det blir nok en stor dag for faren din, og deg. Jeg vil ikke ødelegge noe stemning men, i tillegg til at han nok er kjempeglad for at du tar kontakt, så kan det tenkes at han har behov for å snakke om hvordan du har opptrådt mot han og at det kanskje ikke er helt greit? Det er rimelig hjerterått å nekte en far å se sitt barn og barnebarn på sykehuset når han har blitt bestefar... Det er ikke kritikk av deg for alle kan gjøre ting man angrer på i ettertid og ikke helt skjønne konsekvensene av, særlig når du lå der på sykehuset og nettopp hadde født så var det vel kanskje ikke det første du hadde lyst til å treffe en far du var sint på og ikke hadde snakket med på flere år.. Så ikke misforstå meg. Men han er nok kanskje litt sint og såret.. Og det må han kanskje få lov til å få utløp for, og så kan dere "begrave stridsøksen" og se framover. Anonym poster: dd4917b3bb8e8d1ef58797f26f6f5ff5
stearin Skrevet 29. november 2012 Forfatter #74 Skrevet 29. november 2012 Han skrev forresten også melding i går kveld, omtrent en time etter at vi hadde snakket på telefon. I meldingen takket han for at jeg ringte og sa det varmet hjertet hans. Han er egentlig en mann av få ord, han er heller ikke så flink til å ordlegge seg, så jeg forventer ikke mye i dag. Tenkte å fokusere på det som skjedde, og det vi opplevde i ettertid, men å ikke dra inn noe annet enn det. Må prøve å være åpen, veldig åpen siden jeg har levd hele mitt ungdomsliv i et miljø som påvirket meg sterkt og økte mitt hat mot min far. Nå har jeg løsrevet meg fra dette miljøet, og føler meg egentlig ganske dum når jeg ikke engang har vist interesse for å høre del to av hendelsen, historien. Superegoistisk tenking, men dette blir spennende og skummelt, uansett utfall av møtet i dag vil det styrke meg. Dette er på en måte en tilgivelse, og det vil hjelpe meg i det lengre løp. Å bære på nag og sinne er ingen enkel følelse, om jeg kan bli kvitt dette ved å tilgi, så er jeg veldig fornøyd, uansett om vi ikke oppnår jevnlig kontakt ved dette. Med andre ord forventer jeg veldig lite, så får jeg heller bli positivt overrasket over det vi oppnår.
♥Madam Mim♥ Skrevet 29. november 2012 #75 Skrevet 29. november 2012 Da er vi spente på hvordan det gikk? Eller er det i kveld du skal møte han? :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå