Gjest Ziva Skrevet 25. november 2012 #1 Skrevet 25. november 2012 Gubben kommer inn i stua med følgende utsagn: jeg kjeder meg! Jeg sender avgårde et sexy blikk og sier med Bonnie Taylor stemme: hva skal vi gjøre med der da *blunkblunkblunk*. Gubben: jeg går å setter i noen tennhetter jeg. Jada, selvtillitten sank noen hakk og skuffelsen lå tykt i stua. Men jaggu om han skjønte det nei.
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 25. november 2012 #2 Skrevet 25. november 2012 Idiot mann! (iallefal nettopp nå )
LillaGorilla♥♥ Skrevet 25. november 2012 #3 Skrevet 25. november 2012 Heheheheh.. Men hva er det vi har sagt ang mannfolk og hint? Selv ikke sånne hint forstår de, vettu..
Iiiiik Skrevet 25. november 2012 #5 Skrevet 25. november 2012 Ha ha, han kommer nok tilbake med en halvstiv i hånda. D kan du vurdere om du vil hevne deg
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 26. november 2012 #7 Skrevet 26. november 2012 Ha ha, da er det bare å si hva han egentlig gikk glipp av. Så kan han bli litt frustrert han også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå