Anonym bruker Skrevet 25. november 2012 #1 Skrevet 25. november 2012 hvilket sete vil dere som har erfaring med disse setene anbefale ?? Anonym poster: a0c498ab8da164e80c364d702284f764
Nangiliama Skrevet 25. november 2012 #2 Skrevet 25. november 2012 Vi har akkurat kjøpt maxway til vår treåring, og har bare skryt å komme med! Setet passer spesielt godt i midten bak, og det gjør at han har god plass til beina lenge ennå! Pluss for at det er veldig enkelt (kun et håndgrep) å justere høyden på nakkestøtte og belteføringen over skuldrene. Enda to stjerner for min del er at det veide lite, og var lett å montere, samt at det er plus-godkjent hos søta bror! Anbefales på det varmeste! PS: vi har en toyota personbil, så setet passer sannsynligvis bra i "alle" biler dere måtte trenge...
LilleBamBam+EnTil Skrevet 25. november 2012 #3 Skrevet 25. november 2012 Svarte i den andre tråden din også. Men vi har Multitech Two way og er strålende fornøyd. Grunnet metallstangen i midten kan du regulere fotplassen til barnet. Vår datter sitter som støpt i den og sover som en stein i den også. Hun er 2,5 år I tillegg er det justerbare puter i sidene, som gjør at barnet virkelig sitter godt uansett høyde og bredde
Jentene mine og jeg:) Skrevet 25. november 2012 #4 Skrevet 25. november 2012 Det kommer litt an på hvilken bil dere har. Vi har Multi Tech og det er perfekt i den ene bilen vår, men i den andre bilen er det ikke plass til setet i det hele tatt. Snart 4 åringen sitter fremdeles bakovervendt. Synes ikke at setet er godt når man snur det framover, men til gjengjeld er det god plass bakovervendt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå