Anonym bruker Skrevet 25. november 2012 #1 Skrevet 25. november 2012 Har ei jente på 2,5 år som har fulgt med storerbors interesse for kaptein sabeltann og hun skal jo selvfølgelig også se på filmene... saken er; hun er blitt litt redd for grusomme gabriel og i tilegg er broren ekspert i å kle seg ut i kostymer osv(mye kostymebursdager for tiden)....så hun er blitt redd for masker og slikt.... Hun sier "mamma må passe på meg hele tiden" "jeg liker ikke bror sine masker" Idag har vi vist henne at vi kasta dem i søpla(bare bært dem en annen plass), men slik at hun ikke skal føle seg redd.... Vi har også kjøpt sabeltanns skute med besettning til henne til jul, men nå begynner jeg å angre....... what to do?Er hun for lita for dette??:S Enda ikved etter "maskekasting" så ville hun se sabeltann, men jeg fikk henne til å se på fantorangen heller... Hva ville dere gjort? Anonym poster: 730dd596c257f7cd37b41ec649f21f80
♥Madam Mim♥ Skrevet 25. november 2012 #2 Skrevet 25. november 2012 tror ikke det er så farlig. Det er jo maskene til broren hun egentlig er redd for.... Min egen jente på 2.5 har også fått helt dilla på kaptein sabeltann og skulle gjerne ha sett på filmen hele dagen lang :-) Tror nok du trygt kan gi skuta til jul :-)
Anonym bruker Skrevet 25. november 2012 #3 Skrevet 25. november 2012 okei, jeg ble bare så usikker pga bestemor også mente at hun var for lita, hun ville aldri at vi skulle sett noe slikt når vi var så små...:S Anonym poster: 730dd596c257f7cd37b41ec649f21f80
Anonym bruker Skrevet 25. november 2012 #4 Skrevet 25. november 2012 usikker...:S Anonym poster: 730dd596c257f7cd37b41ec649f21f80
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå