Anonym bruker Skrevet 25. november 2012 #1 Skrevet 25. november 2012 Har en gutt på 10 mnd. Han er ikke så glad i mat så lurer på hva dere gir deres småtroll? Her går det i grønnsaker med fløte eller smør til middag, yogurt med havregryn, fruktsmoothier som jeg lager, kokt eplemos, brødskive med ost og smør, melk og grøt.. Hva får deres? Anonym poster: 334eff5a5a187e6d4f50bf953ea6c892
GeeGee Skrevet 25. november 2012 #2 Skrevet 25. november 2012 Min gutt er også 10 mnd. Han spiser mye det samme, mme, grøt, skiver med prim, leverpostei og makrell i tomat, fruktmos jeg lager selv, middag (lager selv), frukt- og grønnsaksbiter (mye går på gulvet...). Har ikke gitt yoghurt ennå, tenkte å begynne med det nå
M.I.A Skrevet 25. november 2012 #3 Skrevet 25. november 2012 Min jente på 11 måneder spiser det meste, men elsker brun saus, fløtesaus, hvit saus og tomatsaus. Alle retter med dette går ned på høykant, kjøtt, fisk og kylling har ingen betydning, bare det er i en saus hun liker laks spiser hun også, da uten noen saus. Hun liker ikke wok og litt eksperimentelle greier.. Hvitløksbaguetter elsker hun. Til pålegg er hun mest glad i makrell i tomat, men spiser også prim, syltetøy og leverpostei. Kjøttpålegg kaster hun bare rundtomkring..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå