Anonym bruker Skrevet 25. november 2012 #1 Skrevet 25. november 2012 Hvordan får man det av iso-fixbasen?? Anonym poster: 7fc2515e1d9eebc8e2420e81a8d691ab
Anonym bruker Skrevet 25. november 2012 #3 Skrevet 25. november 2012 Det er vel sånn at enten så er det isofix eller så er det ikke. Hvis du har med isofix og ikke kan bruke isofixsete i bilen må du kjøpe nytt sete, tror jeg. Anonym poster: c794a0a185a330e035d8f19a367aca9e
Anonym bruker Skrevet 25. november 2012 #4 Skrevet 25. november 2012 Aha ja. Det var dumt. Jaja, takk for svar Anonym poster: 7fc2515e1d9eebc8e2420e81a8d691ab
Serepta Skrevet 25. november 2012 #5 Skrevet 25. november 2012 Det kan stå med kjøreretningen, men da festes det uten iso fix.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2012 #6 Skrevet 25. november 2012 Det kan stå med kjøreretningen, men da festes det uten iso fix. Ja, jeg lurer bare fordi selve setet er ødelagt, isoporen i sidestøtten på ene siden knakk. Så da lurte jeg på om det går an å beholde basen og bare kjøpe nytt sete Anonym poster: 7fc2515e1d9eebc8e2420e81a8d691ab
Anonym bruker Skrevet 25. november 2012 #7 Skrevet 25. november 2012 Det går ikke an å ta løs selve setet fra basen. Men det er feil som en over sier at har en med izofix kan du ikke feste det uten å bruke izofix. Izofixseter kan festes på begge måter. Ang. isoporen som er ødelagt så spør på Barnas hus som forhandler setene. Mulig det kan bestilles inn bare isoporen, men det er også mulig at den isopordelen kun har noe med komfort å gjøre, ikke sikkerheten. Da kan du jo bare lime eller tape den. Anonym poster: aa2bcb20e332acbb393951217eda15cb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå