sologsommer Skrevet 25. november 2012 #1 Skrevet 25. november 2012 Her er de skrevet. Pga. Teksten må de sendes før baby kommer, i desember. Må vel poste de på vei til sykehuset
Gjest ronja røverdatter Skrevet 25. november 2012 #2 Skrevet 25. november 2012 De sendes etterhvert som de blir skrevet, og jeg begynner å skrive dem 1.desember.
Februargullet2013 Skrevet 25. november 2012 #3 Skrevet 25. november 2012 7-8 Desember skal jeg sende . Skal kjøpe julekort til helga som kommer, blir vel 20 stk ca
Musemorbr / Skrevet 25. november 2012 #4 Skrevet 25. november 2012 Burde vel egentlig komme i gang. Det skulle ikke være så vanskelug heller, siden vi har vanlige kort i år og slipper vente på sånne bildekort med gutten vår på, som vi sendte alle sist år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå