Gå til innhold

Dagens prisutdeling

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Vinner i piss&forakt-klassen: dyretolken som snakker med sjelen til kaniner. Hvor inni hampen blåst kan man bli? (På en sterk annenplass: de som betaler henne.)

Vinner i hat-klassen: jævelen som ikke plukka opp etter bikkja si så syke, svake, skjelvende kvinner som prøver seg ut av døra for første gang siden torsdag tråkker i dritten.

Vinner i åpen klasse: Hødd. Så steike kult!

Endret av sug lut
Videoannonse
Annonse
Gjest Antarctica
Skrevet

...sjelen til kaniner??? Hvilken kanal, hvor, hva?

Skrevet

Legg merke til at hun også kan snakke med døde dyr, så vil du spørre din barndoms Kalle Kanin hvordan den opplevde å bli iført dukketøy har du sjansen.

Skrevet

Vinner i turnklassen: turnforeningens årlige juleshow. Rørt til tårer tre ganger.

Skrevet

Dagens Handywoman: Meg! Reparerte vaskemaskinen uten hjelp :-)

Skrevet (endret)

Hehehe. Sånne dyretolk mennesker er helt fantastiske!

Endret av ellen-propellen
Skrevet

Igår på Dogs 4 All hadde hun visstnok fått så veldig vondt i tenna når hun gikk forbi ei bikkje. Selvsagt fordi bikkja hadde tannpine.

Dokumentasjon på dette eller i det minste en "bekreftelse" fra eierne på at dette stemte, se det foreligger imidlertid ikke.

Jau.

Skrevet

Dagens umulighet: På badet hos mormor, lille på 1.5 prøvde å bite seg selv i tissen...

Skrevet

Dette er jo for godt til å være sant. Endelig kan jeg få svaret på hvorfor mitt avdøde marsvin snuttis bet besteveninnen min i puppen i ca 1989... Har grublet på dette lenge. Why snuttis why!?!?

Skrevet

Eller funker det bare på kaniner?

Skrevet

Hybelkaniner i tilfelle? Skulle likt å hørt noen av deres historier, hvertfall. Særlig han i hjørnet innerst under sofaen.

Skrevet

Dette er jo for godt til å være sant. Endelig kan jeg få svaret på hvorfor mitt avdøde marsvin snuttis bet besteveninnen min i puppen i ca 1989... Har grublet på dette lenge. Why snuttis why!?!?

Hahahaha

Skrevet

Nei, hun gjør det på alle dyr - og også pr tlf...
Skrevet

Så da funker det altså om jeg ringer henne og spør om hun kan ta en prat med hybelkaninene mine? Få jaget dem vekk, liksom, så slipper jeg julerengjøringen, jeg som tross alt er gravid. Kunne betalt mye for det, altså!

Skrevet

Så da funker det altså om jeg ringer henne og spør om hun kan ta en prat med hybelkaninene mine? Få jaget dem vekk, liksom, så slipper jeg julerengjøringen, jeg som tross alt er gravid. Kunne betalt mye for det, altså!

Det er nesten verd å prøve, helt til du ser på prislista - mener det sto 850 for de vanlige og det dobbelte for hun hoveddama... Verden vil bedras.
Skrevet

Hmmm. Kanskje hun kan ringe naboens katter og be dem være stille om natten da. Eller muligens nabodama som går rundt og leter etter kattene sine om natten. Puuuuuusen!! Puuuuuuuuuusen! Kom da puuuuuuuuuusen!!!

Skrevet

Så da kan man kanskje ringe henne da og få vite om det ligger en musesjel eller to i musefellene på hytta. Hadde vært greit så slapp vi å kjøre bomtur for å tømme fellene.

Skrevet

Hmmm. Kanskje hun kan ringe naboens katter og be dem være stille om natten da. Eller muligens nabodama som går rundt og leter etter kattene sine om natten. Puuuuuusen!! Puuuuuuuuuusen! Kom da puuuuuuuuuusen!!!

Spyl henne med hage slangen (eller bøtte vann) så gir hun seg nok med det ;)

Skrevet

Dagens prisutdeling i klassen: "Barn kan få sagt det" går til (triangelsolo): MIN ELDSTE SØNN!

"Pappa, tissen din ser ut som en gammal høne"

Uttrykt da far sjøl i huset steg ut av dusjen. Eneste lyspunkt i en ellers novembergrå søndag i munn- fot og håndsykehuset.

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

Vinner i piss&forakt-klassen: dyretolken som snakker med sjelen til kaniner. Hvor inni hampen blåst kan man bli? (På en sterk annenplass: de som betaler henne.)

Vinner i hat-klassen: jævelen som ikke plukka opp etter bikkja si så syke, svake, skjelvende kvinner som prøver seg ut av døra for første gang siden torsdag tråkker i dritten.

Vinner i åpen klasse: Hødd. Så steike kult!

Enig, men vinner i hat klassen deler en god annenplass med privatistkontoret syntes nå jeg. Fordi: ALT! For at de ikke evner å skjønne at jeg ikke er lost case bare jeg får den tilretteleggingen jeg trenger.

Men ellers helt enig!

Gjest amandine
Skrevet

Dagens åpen: HØDD!!!!! Weeeeeeeeeeh!

Dagen luring: Minstemann, unge Kamikaze, lager trøbbel under laaang biltur. Mammaen lett oppgitt etter å ha gitt hundre beskjeder: Si meg hvilken del av ordet STOPP er det du ikke forstår, unge mann? Kamikaze(4 nyslåtte fine år)svarer raskt : Mamma, vi har lukket ørene våres her bak!

Sånn går nå dagan. Det er ikke kjedelig, iallefall..

Skrevet

Med så mange lettlurte folk rundtom så er det et under at det ikke er flere rike mennesker her i landet!

Dette kan man jo håve inn på. Dyretolk og sjelerenser, det skal bli mitt neste kall. Jeg kjenner jeg er litt ekstra glad i godtroende mennesker akkurat nå <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...