Lykketroll med 2 småtroll Skrevet 25. november 2012 #1 Skrevet 25. november 2012 Heisann! Når ønsker dere at poden skal bli invitert i barnebursdag? Har egentlig planlagt en søndag, men ser at det er en annen aktivitet den søndagen her på byen. Er søndag 17-19 ok, eller heller ukedag? Kan legge til at det er 1.klassinger som skal inviteres!
Aiyanna Rose Skrevet 25. november 2012 #2 Skrevet 25. november 2012 Her vi bor pleier bursdagsselskapene å være på hverdager i 17-tiden. Så jeg hadde nok stussa viss eldstemann på fem hadde fått invitasjon til selskap på en lørdag/søndag.
Gjest sug lut Skrevet 25. november 2012 #3 Skrevet 25. november 2012 Helg er best, da kolliderer det ikke med treninger og lekser og allment hverdagskaos, men kanskje litt tidligere på ettermiddag, ferdig i fem-sekstida er best.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 25. november 2012 #4 Skrevet 25. november 2012 Her er hverdager best, for i helger er alle borte. Det har vi prøvd og det funka ikke. Fra 17 til 1930 var det sist gang.
Gjest Filifjonka Skrevet 25. november 2012 #5 Skrevet 25. november 2012 Det er veldig delte meninger om dette med hverdag eller helg. Selv har jeg alltid foretrukket helger, da mine barn var fryktelig slitne på ettermiddagen etter barnehage/skole. I hvert fall til og med første klasse. Så jeg hadde helt klart foretrukket en helgedag, men helst litt tidligere. Gjerne slik at selskapet var ferdig senest i fem-sekstiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå