Gå til innhold

Hei hei mars damer:)


lise456

Anbefalte innlegg

Hvordan står det til med dere ?

Snart over til 3 trimester for oss alle sammen

 

Formen min er ganske så grei, sliter med verk i bein og begynner å bli mye liv, spesielt på kveld/natt tid.

 

Kjekt hvis vi kunne fått litt mer "liv" her inne.... Anyone?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg håper jeg får et bedre 3 trimester enn 2 trimester... :-) bare så det er sagt MIGRENE SUGER! ;-) jeg har enda noen uker igjen i 2 trimester da... er det ikke fra uke 28 som er 3 trimester?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 uker igjen av 2. trimester her! Tiden går så fort! Her er formen fortsatt bra, men kjenner at kroppen begynner å bli tyngre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i morgen er jeg 24 uker :) har time til jordmor igjen i morra :) har fått bekkenløsning igjen og grunnet arbeidsplassen min så er jeg nå 100% sm.. trodde dagene skulle bli kjedelig å gå treigt, men har ikke gjort det hittil..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns også det kan bli litt mer liv her:-) 23+ nå og har allerede vært sm i en mnd pga bekkenet. En smule kjedelig, men... Dagene går likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ennå en stund igjen i 2 trimester( tror jeg flytter over til 3 trimester den 30 des)

Her er det også en nattrangler, liker best å lage liv og røre etter mor har lagt seg :-)

Ellers har jeg fått massevis av klær til mini, så mye at jeg har måttet gi noe videre, fant ut at å ha 143 bodyer i str 50/56 lg 62 var litt i overkant.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser det står litt forskjelligt når 3 timester er, så har egentlig ikke blitt helt klok på hva som er riktig.

 

L&L : må skifte noen ganger til dagen med så mange bodyer ;)

 

agrybird og jente 11+13 : Slapp av og nyt førjulstiden nå ikke stress med at dere er sm, du blir ikke sm for ingenting ... Nyt tiden så godt du klarer:)

 

Audix : Håper migrenen din går over, noen siser det er den beste delen av svangerskapet nå , satse på det for din del :)

 

Ellers tenkte jeg bestille meg 3d ul, noen som vet når det er best å gå ?

 

Ha en fin ettermiddag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når starter 3.trimester egentlig? Uke 28/29? Hjelpes - dette går nesten litt for fort for meg ;)

 

 

Enig, syns og det kan gå litt for fort...

Snart 2012 er over, og mars lurer rett rund hjørnet..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det meste etter storebror, må bare til foreldrene mine og hente den ned fra loftet.. Men i dag kom pakke fra sparkjøp i posten med bitte bitte små ullstrømpebukser i str 50 og 60, og to par nye ammeinnlegg (som forresten virker veldig lovende, for de er ikke like tykke som de jeg hadde i ullfleece sist gang!)

 

23 uker i dag, så enda "lenge" til 3.trimester, men blir litt svett over hvor fort det går! Denne gangen har jeg virkelig ikke rukket å nyte graviditeten.. Sist nøyt jeg hvert øyeblikk omtrent.. Men nå er det høyere tempo, mer å tenke på og noget dårlige form dessverre..

 

Har blitt så trett de siste ukene - så det kjennes ut som første trimester.. Noen andre som går rundt som en zombie eller?

 

Gleder meg til lang juleferie! Eksamen om to uker, og så ferie til andre uka i januar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Nangiliama og Prinsesse2010+Baby2013 i at tiden går raskt! Har nok noe med at jeg nå jobber fullt, etter jeg var sykemeldt noen uker.. Pga migrene.. Så, Audix78, jeg vet at migrene suger ;) Har heldigivis hjulpet meg med tilrettelegging på jobben slik jeg unngår mest mulig stress og at jeg passer på å spise faste måltider og sover omtrent like mye hver natt.. Har migrene innimellom, men ikke i nærheten av så ofte som tidligere.. Håper for din del at det bedrer seg !

 

Når det kommer til innkjøp har jeg fått noe med min storesøster, og litt smågaver her og der.. Må vell ta en dag nå i helgen og se over hva jeg har :) Men vognen er i alle fall kommet i hus! :)

 

Til slutt må jeg si jeg GLEDER meg til førjulstid og ikke minst selve julen med lille gullet i magen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekt89 og lise456: Jeg er sykemeldt nå fordi jeg har rett og slett hodepine hver dag i større og mindre grad som ikke lar seg behandle på noe vis. (prøvd kupunktur og medisiner) Og så har jeg da skikkelig migrene med ujevne mellomrom oppå det... :-( synes veldig synd på meg selv. Det startet ikke før i 2. trimester og jeg som trodde jeg skulle være så heldig å slippe unna kvalme og oppkast.. :-(

Jeg har en drøm om at 3. trimester må bli bra.. siden både 1. trimester (blødninger i flere uker) og 2. trimester har vært så kjipt.

 

Men TROSS alt så liker jeg å være gravid... forstå det den som kan :-D hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lise456 : tror 3D UL er best mellom uke 24-28. Jeg bestilte min for mange månder siden og vi skal den 18 des. Storesøstrene på 14 og 15 skal få være med så det blir nok spennende for oss alle :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser det står litt forskjelligt når 3 timester er, så har egentlig ikke blitt helt klok på hva som er riktig.

 

L&L : må skifte noen ganger til dagen med så mange bodyer ;)

 

agrybird og jente 11+13 : Slapp av og nyt førjulstiden nå ikke stress med at dere er sm, du blir ikke sm for ingenting ... Nyt tiden så godt du klarer:)

 

Audix : Håper migrenen din går over, noen siser det er den beste delen av svangerskapet nå , satse på det for din del :)

 

Ellers tenkte jeg bestille meg 3d ul, noen som vet når det er best å gå ?

 

Ha en fin ettermiddag :)

 

 

vi var på 3D i uke 27 sist og er kjempe fornøyd med bildene ;) skal på 3D igjen 21 desember og er da 27+4 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei. Jeg har også termin i mars. Var til legen å hørte hjertelyden til lillegutt i magen i går, den var fin :):). Jeg er i uke 26 på torsdagen :). Lise456 ,enig med deg.. 2012 er snart over og mars er snart her :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3. trimester er fra uke 28+0 tror jeg. Jeg er nå kommet til 28+2 og det blir bare mindre og mindre plass inni der. Mindre enn 12 uker igjen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yey, nå kom vogna mi endelig inn på lager og er på vei fra tyskland:-) Ca 26 uker nå så er tidlig ute med vogn, men artig å få ting i hus:-)

Sitter her og innbiller meg at magetrollet har humor, hviler dagens halve kaffekopp på magen og lille sparker løs på den;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får du satt fra deg koppen på magen?? Mannen prøver stadig å få flasker eller glass til å stå på magen når jeg sitter henslengt i en sofa ( noe som igrunn skjer svært ofte), men får det ikke til å stå ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen kopp så står her heller:)

Syns magen er så STOR nå og stresser litt med tanken på hvor mye større den skal bli....hjelpe meg

 

Her begynner døgnet og bli snudd på hodet....

Nattsøvnen er det dårlig meg, beina liker ikke å være i ro...

så må opp å gå gå gå

sovner sånn ca 4 5 tiden.... ganske så slitsomt

 

Ha en fin søndag

 

hilsen Klagende Lisemor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lov å klage litt! Det med nattesøvnen er slitsomt. For meg har det fungert litt med kombinasjonen ørepropper, et par timers kjedelig tvtitting og det å legge seg på sofaen eller du annet rom..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sover som en stein hele natten jeg,så der er jeg heldig:) blir vel kanskje værre etterhvert.Forrige gang sovnet armer og hender og det var plagsomt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere lagt merke til hvordan vi "stadig rykker frem i køen" på terminklubber... :-D :-D Nå som det går mot lysere tider så er det ikke egentlig lenge igjen til fødsel. Jeg gleder meg sånn! Og synes tiden godt kan gå ennå fortere (det er også pga alle plagene selvfølgelig hehe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...