Gå til innhold

Hvis dere kun fikk lov å bake EN sort julekake til jul, hvilken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I kjedsomhetens navn ;)

Jeg hadde laget tørre vafler tror jeg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sara bernard :-)

Skrevet

Serinakaker. Ikke fordi det er så skrekkelig godt, men jeg har sentimentale barndomsminner om å bake serinakaker med mormor - derfor er det den eneste som er fast julekake her i huset.

Skrevet

Kakemenn;)

Skrevet

Krumkaker. Hadde jeg ikke bakt det, er jeg redd at det hadde blitt sure miner i heimen :)

Skrevet

pepperkaker, eneste jeg lager allikevel så hadde ikke merket forskjell.

Jeg kan ikke fordra å bake, men akkurat disse lager man med ungene for ungene da:)

Anonym poster: b1cbf4919afd860808429a7e59b176eb

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Pepperkaker. Det er forøvrig de eneste julekakene vi baker også. Resten kjøpes. Jeg liker ikke å bake, jeg får det ikke til! Derfor lar jeg andre bake og så betaler jeg. ;-)

Skrevet

Delfiakake! Resten kunne jeg ha kjøpt på butikken ;) Fælt å si det, men kjøpakakene er skamgode nå til dags!!! Har dere prøvd Coop sin krydderkake btw? MMmmmm <3

Skrevet

Kakemenn:-)

Anonym poster: 6055d403d1850130141493971306b7ce

Skrevet (endret)

Det måtte ha blitt en rund kake, daimkake, firkløverkake eller....hjernteppe, sånn gul kake, hva heter den da??? Suksessterte var det! Det er godt, og for meg er det jul. Hadde nok blitt den. :)

Resten kan jeg jo kjøpe. ;)

Endret av LuksusLiv
Gjest Antarctica
Skrevet

Jeg lager stort sett bare en kakesort jeg. Slemme meg! Jeg lager et pepperkakehus. Og så bæljer jeg til meg en av mammas 4 kransekaker. Det får holde.

Skrevet

Hm... sirupssnipper, lyse kakemenn eller krumkaker. Måtte diskutert med mamma om hvilke hun hadde lagd før jeg bestemte meg ;)

Skrevet

Oldemors fylte sandkaker. Med bringebær inni og lokk.

Skrevet

Serinakaker :) Eventuelt lefse.. sånn med smørkrem altså

Skrevet

Pepperkaker. Klarer ikke de man kjøper. Alt annet er ok som kjøpekaker.

Skrevet

Pepperkaker, fordi barna liker å gjøre jobben. Det er den eneste julekaken vi lager også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...