Pesta Skrevet 25. november 2012 #1 Skrevet 25. november 2012 Vi skal kjøpe tørketrommel nå, etter å ha prata om det i mange år. Jippi!! Hvilke erfaringer har dere gjort dere? Vi vil ha kondenstrommel og det må helst være 8kg kapasitet. Jeg vet Miele sine er bra, så ønsker erfaringer ift andre merker som ikke er fullt så svindyre.
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2012 #3 Skrevet 18. desember 2012 Finnes det ikke best i test på nett? Jeg har Siemens, syns den var dyr nok så trodde det var kvalitet, (5700 kr - 7 kg) men da den var 1,5 år løsnet trommelen og den har etter dette vært 3 ganger til reperasjon. Eller, vært til reperasjon fru Blom.. de kommer hjem å reparerer i denne byen.. Herregud, hadde jeg hatt jobb akkurat da hadde jeg måttet ta fri mange timer pr gang pga måten de operer på! Mye bedre om man kunne levert.. Hehe, kunne ikke hjelpe deg, bare prapler Anonym poster: 56cbc6216f3fcb8d664d46e0856dc486
Pesta Skrevet 18. desember 2012 Forfatter #4 Skrevet 18. desember 2012 Har ikke funnet noen oppdaterte tester på nett nei, jeg har prøvd å google før jeg spurte her ;-) Det er mye variert kvalitet ute å går, derfor greit å høre om andres erfaringer - så takk for at du delte din :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå