Februargullet2013 Skrevet 25. november 2012 #1 Skrevet 25. november 2012 Jeg så den i går,må si jeg ble skuffet, Kjedelig film,men samtidlig mye bedre enn Twilight og BD1 da,men mine favoritter er New moon og Eclipse
Puppemamma Skrevet 26. november 2012 #2 Skrevet 26. november 2012 Helt enig, filmene er ganske dårlige i forhold til bøkene..
Therese12 Skrevet 26. november 2012 #3 Skrevet 26. november 2012 Ikke sett den, men har ikke akkurat skyhøye forventninger da jeg syns de andre filmene egentlig er skikkelig dårlige. Dumt de klarte å ødelegge den magien som var så fantastisk i bøkene :-(
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 26. november 2012 #4 Skrevet 26. november 2012 Jeg har ikke lest bøkene, bare sett filmene og jeg elsker de! Men tror jeg skal lese bøkene senere, siden de skal være så mye bedre i følge de som har lest de!
Vogndilla Skrevet 26. november 2012 #5 Skrevet 26. november 2012 Jeg synes den var best av alle filmene
Februargullet2013 Skrevet 26. november 2012 Forfatter #6 Skrevet 26. november 2012 Ja helt enig, Bøkene er mye bedre,eneste jeg synes som var lik bøkene var New moon og Eclipse ,men jeg er så Jacob fan og Jasper Fan,så kan være derfor også . Du som ikke har lest bøkene bør aboslutt det,helt fantastiske . Oki du gjorde det ja,men vet mange synes denne var best så du var ikke alene:),men synes den var veldig kjedelig egentlig,men er glad for ho har god kontakt med Charlie
Gjest Leaf Skrevet 26. november 2012 #7 Skrevet 26. november 2012 Ble veldig skuffa. Del 1 var bra og forventet samme standard på del 2. Men da de presterer å bruke en ANIMERT baby!! Da forsto man hvordan resten av filmen ville bli :/
nagini Skrevet 26. november 2012 #8 Skrevet 26. november 2012 Ja, gjorde den grove feilvurdering å se den på kino. To timer av mitt liv jeg aldri får tilbake. Boring boring boring! Skjedde ingenting, kleint og klissete og ikke snev av hverken action eller romantikk.
Februargullet2013 Skrevet 26. november 2012 Forfatter #9 Skrevet 26. november 2012 Ja var teit med en sånn baby,synes at de skulle bruke en sikkelig baby,selvom ho var kjempe søt,men synes det var tullete alt sammen,og skulle ønske den slåssing var ekte,så kjedelig at det bare var noe Alice så,leste jo det i boka,men hadde faktisk glemt det. nagini : Kan ikke være mer enig i det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå