Gå til innhold

Julegave til mannen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skal dere kjøpe? Jeg har kjøpt ett par lakkjoler til soveromsbruk only, og en massasjeolje som jeg tipper han kommer til å bli veldig glad for. :P Men må kjøpe noe mer ordentlig også, type gave som går an å pakke opp sammen med barna. ;) Tips?

Anonym poster: aaaeb549c23ad9ece5211a87ea0f8f49

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ett gavekort der det står at mer kommer ;)

Skrevet

Kjøpt Klær og den siste filmen om Spiderman her :)

Skrevet

Bruker mannen din kjoler?

Anonym poster: aeefa33046d70790752d4783f503bba8

Skrevet

Bruker mannen din kjoler?

Anonym poster: aeefa33046d70790752d4783f503bba8

Hehe.....nei, men det han ønsker seg mest av alt til jul er meg i noe lite og sexy. :P Så her skal sexlivet sprites litt opp tenkte jeg. Ikke at det er kjedelig fra før, men gøy å prøve noe nytt. :)

HI

Anonym poster: aaaeb549c23ad9ece5211a87ea0f8f49

Skrevet

Tenkte på et aldri så lite gavekort på biltema, siden jeg vet han trenger noen ting derfra. Men må finne ut hvordan jeg får ordnet det, siden jeg ikke kommer meg dit selv. Tror ikke de selger gavekort over nettet.

Skrevet

Jeg har kjøpt ei drikkeflaske til han, som han kan ha på jobb. Nå har han ei tomflaske :P

Så lurte jeg på en ordentlig matboks, men så kjøpte han en selv nå. Så det blir jo ikke noe av.

Boss parafymen, den synes vi begge lukter veldig godt :) Ifjor fikk han Sean Paul parafymen, den lukter himelsk, annbefales! :)

En ny genser, for det trenger han.

Lurte på om jeg skulle kjøpe noe treningsutstyr, da vi har tenkt å begynne å trene etter nyttår :) (For da er babyen ute av magen min!)

Ellers har jeg lyst på spark, men det er litt dyrt sammen med alt det andre. Men noe jeg kan gi senere.

Og fra før av har han fått jaktkniv (god å ha når vi er på skogsturer og slikt, for han jakter jo egentlig ikke :) ), fiskestang, brettspillet Fantasi (vi har hatt mye gøy sammen med venner og familie pga det!), ja var det jeg kom på i farta :)

Ellers er jo noen forslag trillebår, spade eller andre hageverktøy.

Anonym poster: adf41dd4419c48576dfba31bf33137ee

Skrevet

Jeg har kjøpt en weekendtur til meg og sambo, med fly og overnattinger på et flott hotell i københavn:)

Skrevet

Vi dropper julegaver til hverandre i år. Vi går heller ut og spiser og ser Hobbiten på kino i romjulen. En hel kveld og natt med barnefri. Heller det enn å bruke en formue på noe vi ikke trenger eller vil ha.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...