Gå til innhold

Vogna lukter kattepiss. Hvordan fjerne lukten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en Quinny freestyle XL comfort vogn som stinker kattepiss. Etter mye strev fikk vi av trekket for å vaske det, men så ser vi at det ikke kan vaskes i maskin. Vasket det for hånd, men kjenner at lukten sitter i enda. Føler at lukten har spredd seg til mesteparten av huset, luktet ikke så veldig i starten, men da jeg var ute å lufta bikkja i dag tidlig så kjente jeg lukten med en gang jeg kom inn døren.. Lukten sitter i trekket i vogna(sportsdelen) og kalesja.

Noen som har noen råd til hvordan vi kan få fjernet lukten?? Vi har ikke katt selv, så er ikke så lysten på at det skal stinke katt her.

Anonym poster: ed2b80ae5486e355dbacbf8cd5bb6a8e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

de sier at Eddik hjelper,men vet ikke jeg altså,men har hørt det før

Skrevet

Snartmamma2013 har rett, eddik er et godt tips :)

Eddik er syre og vil dermed hjelpe godt mot lukten (og bakterier!) i kattetiss (Siden kattetiss er basisk? Om jeg husker riktig).

Anonym poster: 41947d4d469f161198051adf3ef7ce13

Skrevet

Ring på hos alle naboer som har katt og be om unnskyldning for at du glemte å legge kattesand i vogna. Spør i samme slengen om du kan få lov å gi den mat og godbiter når den gå forbi?

Her på forumet er det forbudt å være arg på folk som slipper katter rett ut på gata, skjønner du, og ditt innlegg hadde et snev av kritisk blikk på sånne katteeiere. Vær veldig forsiktig med hva du sier!

Anonym poster: fcc5025d5a92ee6adcca18750841014c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...