Gå til innhold

ekstremt langvarig svangerskap.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette kommer til å bli langt! jeg var "prøver" en stakket stund. I den forstand at dette er planlagt, i motsetning til de 2 andre. Eggløsning 20 oktober og positiv test 9 dpo..... som betyr at jeg har visst om at jeg var gravid siden 29 oktober! Og jeg er ikke engang 8 uker (før i morgen)...... Føles det litt kjappere idet jeg kan fortelle det til alle? Sånn på julaften....

Anonym poster: 426cb7f8a993577879b1ef02534a22d8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He-he... da jeg leste overskriften din så jeg for meg elefantsvangerskap a la 22 måneder, eller noe sånt ;)

Skulle gjerne vært i dine sko og vært utålmodig, jeg :)

Lykke til med svangerskapet! :)

Anonym poster: 30f57498310c13fbea8066423082129a

Skrevet

He-he... da jeg leste overskriften din så jeg for meg elefantsvangerskap a la 22 måneder, eller noe sånt ;)

Skulle gjerne vært i dine sko og vært utålmodig, jeg :)

Lykke til med svangerskapet! :)

Anonym poster: 30f57498310c13fbea8066423082129a

Jeg frykter det kommer til å føles sånn ;)

Takk!

Anonym poster: eb6cab4d064441c3e84f35a3069d8602

Skrevet

Hihi, jeg og tenkte elefant på 24 mnd :)

Blir fort sånn når en vet det tidlig. Jeg testet positivt 11/12 dpo og er nå endelig snart 6 mnd. Har heller ikk mye mage så kan enda skjule det ;)

Her var det mange som fikk vite det tidlig da jeg var dårlig i starten og folk visste vi snart skulle begynne med ivf. Blir bedre etter hvert synes jeg. Ha litt travle dager og mye annet å tenke på så går det fortere.

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Herregud! Stakkars elefanter!!

Skrevet

Blir fort sånn når en vet det tidlig. Jeg testet positivt 11/12 dpo og er nå endelig snart 6 mnd. Har heller ikk mye mage så kan enda skjule det ;)

Her var det mange som fikk vite det tidlig da jeg var dårlig i starten og folk visste vi snart skulle begynne med ivf. Blir bedre etter hvert synes jeg. Ha litt travle dager og mye annet å tenke på så går det fortere.

Jeg har 2 barn, full jobb og er stort sett alene med ungene....så dagene får liksom ikke blitt travlere, alikevel syns jeg det går så saaaakte..... Blir vel bedre etterhvert:)

Skrevet

Jeg har 2 barn, full jobb og er stort sett alene med ungene....så dagene får liksom ikke blitt travlere, alikevel syns jeg det går så saaaakte..... Blir vel bedre etterhvert:)

Ser den, er vel mest det at det tar over tankene såpass at alt annet ikke overdøver nok ;)

Skrevet

Hehe, ikke nok med det, de veier nærmere 150 kg... Og er over en meter i høyde.

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Shiiit...

Skrevet

Shiiit...

Hihi, i knowe ;)

Skrevet

Trøst deg med at jeg har vært så og si konstant gravid i nærmere 2 år nå. Er gravid og godt over halvveis (nok en gang), så tror det svangerskapet ditt vil gå superkjapt i forhold. De fleste prøvere tester rundt IKM og vet jo om graviditeten nesten før de har hatt sex :P Sånn er det. Når ungen kommer synes du det har gått fort :)

Anonym poster: 9512b05745e3dbbd62ca782c9e554508

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...