eplekart11&snørose14 Skrevet 25. november 2012 #1 Skrevet 25. november 2012 Sønnen min har har omfangssyke, og kaster opp. Siste runde på meg, nærmere bestemt nedi bh'n min. Er det noe måte å få den ren på? Sånn at den ikke forblir en virusbombe? Den tåler nok ikke kokvask, men vil frysninger drepe omgangssykeviruset?
Gjest Sekretøsa Skrevet 25. november 2012 #2 Skrevet 25. november 2012 vask den i maskin og frys den etterpå?
Anonym bruker Skrevet 25. november 2012 #3 Skrevet 25. november 2012 Ta en sjanse og vaske den på 60 gr? Hadde jeg gjort, det er jo bare en bh. (Men så er ikke mine bh'er av så ekslusiv kvalitet at de ikke tåler en skikkelig vask innimellom.) Anonym poster: 53df9800254ebc4bb460980cd603cd8b
Anonym bruker Skrevet 25. november 2012 #4 Skrevet 25. november 2012 Skader ikke å vaske den litt hardt om alternativet er å kaste den:) Anonym poster: 0a4d066f2d1f1bf98c069cdd093ceed0
Anonym bruker Skrevet 25. november 2012 #5 Skrevet 25. november 2012 Holder helt fint å vaske den på 40 grader. Smitten dør med såpe og vann. Anonym poster: 19b0fc68e2cdd599f238eeb3b2e26036
eplekart11&snørose14 Skrevet 25. november 2012 Forfatter #7 Skrevet 25. november 2012 Tusen takk for svar, damer :-) Skal kjøre den en runde i maskinen. God søndagskveld!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå