Gå til innhold

Begynner å miste "symptomene", bare heldig?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 9 uker idag. Igår våknet jeg oppnuten å ha vondt i puppene, og hadde en god dag. Hadde ikke den trøtte og utmattende følelsen hengende over meg. Begynner symptomene å slippe taket så tidlig? Trodde jeg måtte vente i hvertfall 3 uker til.

Har hatt litt småvondt i magen og ingen blødning. Så regner med at keg er fortsatt gravid. Å man blir jo smågal av mindre;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror du er heldig jeg . Har mistet det lille jeg har av symptomer nå i 7. Uke så satser på at det bare er flaks

Skrevet

Tror nok også du bare er heldig :) Ingen fasit som sier at man blir symptomfri/slutter å være kvalm o.l i uke 12 ;)

 

Første svangerskap var jeg litt kvalm fram til uke 8, så over natta var jeg i toppform. Lille levde som bare det ;)

 

Denne gangen har eneste symptomet vært null mens og kul på magen, fram til halvveis i svangerskapet da ekstremkvalmen meldte sin ankomst. Jippi! :P Så tenker du er heldig, og satser på at det holder hele veien i stedet for at plagene du skulle hatt nå dukker opp rundt uke 20 :P

 

Lykke til :)

Skrevet

Jeg har egentlig vært veldig heldig hele veien, vært veldig lite kvalm. Ble bare litt engstelig plutselig når vonde pupper forsvant og jeg følte meg litt mer våken.

Er så lett å blir redd for ingenting;)

Satser på at alt står veldig bra til med den lille:):)

Gleder meg til ultralyd om mange uker:)

Skrevet

Akkurat samme på meg i dag. Er liksom plutselig i toppform, og har vært veldig slækk de siste tre ukene. Vonde pupper, kvalm, trøtt og sliten. I dag har jeg fått uante krefter. Høre alt er bra, skal på ul om tre uker. Er 7+3 i dag.

Skrevet

Den altoppslukende kvalmen forsvant som dugg for solen da jeg var i uke 8. Trodde jeg hadde mistet, siden jeg blødde litt også. Men nå er han fire år gammel. :) Andre gang forsvant kvalmen ca samtidig, men ikke like plutselig (gikk mer gradvis over noen dager), og det gikk også bra. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...