enda et lite gull Skrevet 25. november 2012 #1 Skrevet 25. november 2012 hei! nå har vi akkurat fått vårt andre barn, og jeg og samboeren min er enige om at dette er vårt siste barn (i alle fall inntil videre....). men nå er spørsmålet hvilet prevensjonsmiddel vi bør satse på videre. noen som har gode erfaringer med andre prevensjonsmidler enn p-piller og p-stav? har vurdert p-ring, noen som har tidligere erfaringer med dette?
♥Madam Mim♥ Skrevet 25. november 2012 #2 Skrevet 25. november 2012 jeg kommer til å begynne med p-sprøyte når jeg har fått den lille som bor i magen nå. Da har vi 2 barn. Synes det er kjekt å bare ta sprøyte hver 3. Mnd og de fleste mister mensen. Jeg sliter med sterke og langvarige mens så for meg er akurat den delen litt viktig!!!
stch85 Skrevet 25. november 2012 #3 Skrevet 25. november 2012 jeg hadde p stav før, hadde hørt at mensen kunne bli borte da også, den gjør visst det for mange. Men på meg hadde den helt motsatt virkning, og fikk mensen hele tida. Men den gjør ikke vondt å sette inn, og ikke er den vondt å ta ut. også kan man vel ha den i 3 år eller noe.
Nangiliama Skrevet 25. november 2012 #4 Skrevet 25. november 2012 Jeg har vært veldig veldig fornøyd med hormonspiral! Gir mindre blødninger, og for mange blir de helt borte. Kan sitte inne lenge, og man slipper å tenke på prevensjon i årevis! Veldig sikker er den også (ca. like sikker som sterilisering faktisk). En fordel er at opp til 75% av brukerene fremdeles har eggløsninger, og derved de naturlige variasjoner/oppturer i sexlyst - som for min del er positivt :-)
pip pip Skrevet 27. november 2012 #5 Skrevet 27. november 2012 Haha ikke kondom, funket ikke på oss etter at kobberspiralen falt ut. Har en liten knert i magen som beviser det Ville ikke anbefalt konberspiral. Jeg likte den ikke. Hadde sparsom mens fra før av, ble ikke vant med den mengden som kom ut når jeg gikk på kobberspiralen. Fikk også utroli mye mer menssmerter. Ikke bare før og under mens, men hele syklusen kunne de dukke opp
<3 2G <3 Skrevet 28. november 2012 #6 Skrevet 28. november 2012 Nuva-ringen digger jeg. Enkel i bruk og du slipper mye bivirkninger. Ingen over, ingen ved siden av, utenom å slippe å bruke så klart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå