Anonym bruker Skrevet 25. november 2012 #1 Skrevet 25. november 2012 Den som de reklamerer for på Twins. Den ser se effektiv og bra ut, men er litt skeptisk for ting som sleges på tv-shop. Noen som har prøvd den? Anonym poster: 0abb16edd336a0f1de9c600f1b55039d
Anonym bruker Skrevet 25. november 2012 #2 Skrevet 25. november 2012 Kjøpte en for flere år siden, men kjøpte den på Ellos, ikke tv-shop. Det ser så enkelt og greit ut på tv, men når man skal til selv, er det noe mer styr. Så kan ikke si den er blitt så mye brukt. Har en vanlig blender også og den er enklere i bruk. Anonym poster: fdf6092530b20cac279f33d3582c9c00
Anonym bruker Skrevet 25. november 2012 #3 Skrevet 25. november 2012 Ingen flere som kjenner til den? Anonym poster: 0abb16edd336a0f1de9c600f1b55039d
mammakatten Skrevet 25. november 2012 #4 Skrevet 25. november 2012 Vi har den på hytta, og ungene elsker å bruke den
Caprica Skrevet 25. november 2012 #5 Skrevet 25. november 2012 Jeg kjøpte en.engang og brukte den.vel to ganger... i siste flytting havnet den på loftet og har ikke savnet den!
Anonym bruker Skrevet 25. november 2012 #6 Skrevet 25. november 2012 Kjøpte den store pakka på ellos for noen år siden og brukte den så mye at jeg klarte å slite ut motoren. Så (på mitt ønske) fikk jeg en ny men med bare to kopper ikke annet utstyr til jul i fjor. De selger både de små pakkene og de store på europris til en ganske billig penge. Billigere en de solgte/ selger(?) på ellos og mye billigere en jeg har sett på disse tvkjøp kanalene.tror den het noe annet men er samme produktet. Jeg vil anbefale den om du lager mye milkshake eller smoothie. Veldig praktisk å kunne lage det rett i glasset. isteden for en stor mixer, spare mye oppvask og veldig greit om ikke alle vil ha samme smak. Men den er overhode ikke så fantastisk som disse tv reklamene vil ha det til og det meste av tilbehøret ble aldri brukt her i huset ihvertfall. Delen til å lage juice var for eksempel helt ubrukelig. Anonym poster: 3e63cb9b7fc23663070eb0a966b43ad0
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 25. november 2012 #7 Skrevet 25. november 2012 Har brukt den tre ganger tror jeg.. Ikke noe falt med den , men må ikke ha for mye frosne bær eller for full kopp, for da ble ikke alt knust.. Personlig bruker jeg heller blenderen min, sim skinkelig herjer med bæra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå