Gå til innhold

Har dere pakket fødebagen?


Mamma jeg?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har pakka ned ting som jeg ikke trenger, men er ikke ferdig:)

har hatt endel masrier, og førstemann kom 3 uker før termin, så tenker at det er like greit å begynne på den iallfall;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har begynt å gjøre litt klart hvertfall... Hadde blødning i uke 30 og var innlagt på sykehuset... Så etter det har jeg tenkt det er greit å ha noe liggende hvertfall, så ikke far trenger å samle sammen ting dersom noe skulle skje igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den har vært pakket en stund :-)

Jeg har på følelsen av at jeg føder før tiden, siden er det jul og alt ;-) så prøver her å være godt forberedt. Har pakket en liten bag til meg selv, og en til babyen. Klær, toalettsaker, tøfler, kamera.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist pakket jeg 3-4 uker før,men nå er jeg i grunn veldig avslappet til det hele.Tenker at når riene kommer så er det 8-10 timer før barnet kommer og da har jeg god tid til å pakke.I tillegg bor jeg 500m fra sykehuset så jeg er ikke så stresset.Tenker å skaffe meg en fin nattkjole og morgenkåpe,de sykehuskjortene er ikke av de vakreste:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er andregangs og har denne gangen ikke hatt tid til å tenke på nr 2 nesten.. Alt fokus har vært på å nyte siste tid med nr 1 :) Men nå er jeg sykmeldt denne uka, og permisjonen starter neste uke så regner med å få forberedt litt framover nå, mens nr 1 er i bhg. :)

Forrige gang var alt klart for lenge siden, men nå tar jeg nok ting mye mer med ro.

Men burde nok pakke den snart. De sier jo at fødsel nummer 2 ofte går fortere enn den første. Og den første tok 4,5 time fra første ri hjemme og til han var ute.. Så bør vel slippe å stresse med å pakke akkurat da. Vil nok helst kun komme meg ut i bilen da, siden det tar 30 min til sykehuset og vi i tillegg har nr 1 å skaffe barnevakt til..

 

Alt stress som kan unngås osv..... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

når har dere termin? jeg har i slutten av januar, og forventer en rask fødsel, så skal ha alt klart på forhånd, men er usikker på når jeg trenger ordne den.. jeg skal ha en bag til meg, en til babyen, en til storesøster som skal til mormor og morfar og en til mannen. greit å slippe å ta med babyen sine ting før vi skal på barselhotellet, og at storesøster sine medisiner ol er ferdig pakket og klart :) er dumt å glemme dem. så blir det vel innkjøpt en ekstra tannkost og tannkrem om kan ligge uåpnet i bagen hennes tenker jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde masse modningsrier og en liten åpning på mandag, så da ble det pakket ferdig:) Men falsk alarm:( Har med behandling tøy til meg selv og lille gutt, toalettsaker og amme utstyr. Kamera er selvfølgelig med:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trulta sin bag er pakket og klart,min er delvis pakket da jeg fryktet jeg måtte inn på føden natt til mandag. Skal vel pakke ned noe til samboer også,selv om han mest sannsynlig ikke blir å overnatte på sykehuset. Også må jeg pakke ned til vi skal overnatte hos foreldrene mine før fødselen,ettersom vi flytter inn der for en liten periode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...