Gå til innhold

Jeg har hår på magen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter siste svangerskap fikk jeg masse hår på magen. Det er nesten i samme kategori som mannens kuksti. Jeg nepper det bort og det er borte en stund. Men det er utrolig stygt og jeg vet ikke hvordan jeg skal bli kvitt det. Det er pinlig å gå til legen med dette.

Jeg har prøvd å bleke det for at jeg skal slippe å neppe så ofte, men da får jeg bare utslett.

Jeg vet at det er ekkelt, så jeg trenger ikke at noen forteller meg det.

Jeg trenger at noen kommer med tips til hva jeg kan gjøre?

Har du et tips?

Anonym poster: 08fa8f3b0d5743b6c8d87479a8c67743

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Fittesti" (ekkelt ord, ja jeg vet) er vel ikke så helt uvanlig. Laser?

Skrevet

kanskje du har hormonforstyrrelser... det gir ofte utslag i hår på magen. er ikke flaut å snakke med legen om det. vet ikke om du har noen andre plager/symptomer jeg, men du kan jo google pcos å se om det kan være forklaringen.... eller om du ikke har kommet helt i balanse etter sv.skapet..

Skrevet

kanskje du har hormonforstyrrelser... det gir ofte utslag i hår på magen. er ikke flaut å snakke med legen om det. vet ikke om du har noen andre plager/symptomer jeg, men du kan jo google pcos å se om det kan være forklaringen.... eller om du ikke har kommet helt i balanse etter sv.skapet..

Det skal jeg gjøre, men nå er det tre år siden jeg var gravid og det blir bare verre og verre....

Anonym poster: 08fa8f3b0d5743b6c8d87479a8c67743

Skrevet

du kan jo ta laser for å få det bort, eller evnt dra å vokse. begge deler koster jo en del, men hvis du titter litt på nettsider som heter groupon og letsdeal har de ofte veldig fine rimelige tilbud der :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...