lykkeliten1 Skrevet 25. november 2012 #1 Skrevet 25. november 2012 6 måneder og mye våken på natta. Fullammet, men begynte med grøt på kvelden for 2 uker siden pga mye våken på natt. Spiser grøt, men ser ikke ut til å hjelpe noe. Våkner stort sett2-3 ganger hver natt. Rett på maten hver gang og lett å legge tilbake iseng igjen. Så jeg tenker hun faktisk er sulten når hun gjør slik. Men hva skal til for å få henne til å sove littbedre på natten? Noen med litt råd til trøttingen?
itb Skrevet 25. november 2012 #2 Skrevet 25. november 2012 2- 3 ganger om natten er mye? jeg hadde jublet om det var tilfellet her. her våkner baby 5- 10 ganger hver natt... har gjort det siden 5 måneders alderen, men..... Kutt ut nattmåltidene er liksom rådet alle får. en 6 måneder gammel baby skal ikke trenge mat om natten.... det funket ikke her, men.... Lykke til!
lykkeliten1 Skrevet 25. november 2012 Forfatter #3 Skrevet 25. november 2012 Oi dag, det var mye ja. Det er jo hva man er vant til. Jeger vant med at min lille sover hele natten og/ eller Max 2 ganger men nå ha det forandret seg til 2-3 ganger. Så for megling det ofte. Det blir jo jevnt over 2. hver time. Kl 23, 02, 04 og 06. Noen ganger kan ho sove etter 06 andre ganger ikke. Merker fort hva hu vil... Ho er 6 måneder og 1 uke nå. Kutte ut nattmåltidet ja! Det har jeg hørt om også, men i praksis hvordan gjør man det? Skal jeg bare ligge der å høre på at ho vil ha mat da eller? Det er jo fælt!
lykkeliten1 Skrevet 25. november 2012 Forfatter #4 Skrevet 25. november 2012 Forresten "itb". Er hørtes det ut som om det var du som trengte lykke til. 5-10 var jovokdsont mange ganger... Er det tenner på vei da eller? Huff, det er ikke bare bare...
itb Skrevet 25. november 2012 #5 Skrevet 25. november 2012 jo, takk for det:) kan være tenner, hu har fått to, men det virker mer som om hun rett og slett ikke klarer å finne den dype søvnen.. vi jobber med saken og det har blitt noe bedre da vi flyttet henne over på eget rom. Tilby vann i stede for mat på natten, baby vil selvfølgelig bli sinna de første gangene, men da gjelder det bare å holde ut. Pass på at hu ikke er sulten da... er jo faktisk noen som er det... innføre flere faste måltider om dagen er også ett råd vi fikk (hjalp ikke det heller da... he,he:) )
lykkeliten1 Skrevet 25. november 2012 Forfatter #6 Skrevet 25. november 2012 Smarte triks, får se om det har noe effekt.... Og om vi får det til i det hele tatt. Når begynte den lille å sive på eget rom?
itb Skrevet 25. november 2012 #8 Skrevet 25. november 2012 hun begynte å sove på eget rom for to dager siden.... vi var nede i 4 oppvåkninger i går, men i natt så har jeg ikke tall....er heldigvis ikke noe problem å få henne til å sove igjen (heldigvis)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå