Groosalugg Skrevet 25. november 2012 #1 Skrevet 25. november 2012 Fjernet p-staven den 31.oktober og har enda ikke fått mensen, noen som har erfaring med at det kan ta litt tid før ting stabiliserer seg?
løvemamma29 Skrevet 25. november 2012 #2 Skrevet 25. november 2012 Eg tok ut p-stav 23.mars. Fekk mensen i april. Og no e eg gravid med termin januar/februar :-)
stch85 Skrevet 25. november 2012 #3 Skrevet 25. november 2012 jeg mener å huske at jeg fikk min tilbake ganske fort, etter ca en måned eller noe. Tok ett år før jeg ble gravid da, men det trenger jo ikke å ha noe med det å gjøre.
Lønnesirup90 Skrevet 25. november 2012 #4 Skrevet 25. november 2012 Jeg fikk mensen uka etter og 2 mnd senere var jeg gravid men er veldig forskjellig fra folk te folk sa legen min om når mensen kom tebake
Lille krøll Skrevet 25. november 2012 #5 Skrevet 25. november 2012 Fjernet den 9 januar, gravid på første el ca 23 Jan.
hm24 Skrevet 25. november 2012 #6 Skrevet 25. november 2012 Jeg er gravid nå, vurderer å sette inn p-stav etter fødsel og ønsker gjerne å høre deres erfaringer med denne?
Lønnesirup90 Skrevet 25. november 2012 #7 Skrevet 25. november 2012 Jeg er gravid nå, vurderer å sette inn p-stav etter fødsel og ønsker gjerne å høre deres erfaringer med denne? Jeg var ikke fornøyd me min, jeg blødde så å si hele tiden, noen ganger uker om gangen... Jeg kommer ikke til å bruke den igjen, men veit on flere som son liker den, så er jo bare å prøve
stch85 Skrevet 25. november 2012 #8 Skrevet 25. november 2012 jeg blødde også veldig ofte, så jeg kommer ikke til å sette inn en gang til ihvertfall.
hm24 Skrevet 25. november 2012 #9 Skrevet 25. november 2012 Tusen takk for svar begge to. Jeg synes på en måte at det høres "lettvint" ut, slipper å huske å ta pillen osv, men har lest meg fram til at det er veldig delte erfaringer med bruk av p-stav. Som du sier, man må vel bare prøve. Hvis flere har erfaringer med p-stav så del de gjerne :-)
-Lane- Skrevet 25. november 2012 #10 Skrevet 25. november 2012 Jeg hadde min i nesten ett år. Var ikke plaget med blødninger, men ble litt "hormonell" av å ha den. Gynekologen sa at det var veldig mange som reagerte på den og mannen sa jeg ble et nytt menneske når jeg tok den bort. Er forøvrig ikke den hormonelle typen til vanlig. Ikke plaget med pms eller andre ting i syklusen så det tok en stund før jeg forsto at det var p - staven som kunne være årsaken til forandringen i humøret mitt Forresten så var det litt styr med å fjerne den også. De fant den ikke når den skulle fjernes. Jeg måtte i røntgen (eller var det ul) for at de skulle lokalisere den i armen min.
løvemamma29 Skrevet 26. november 2012 #11 Skrevet 26. november 2012 Forresten så var det litt styr med å fjerne den også. De fant den ikke når den skulle fjernes. Jeg måtte i røntgen (eller var det ul) for at de skulle lokalisere den i armen min. Samme her..derfor trur eg ikkje d blir slik igjen. Hadde lite blødninger og hadde den i over 2 år..men når d blei så styr å få den ut fikk eg avsmak...gravid no så trenge ikkje tenke på.d ennå :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå