Gå til innhold

Har mannen din fortalt deg hvor mange ekser han har?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller har du spurt? Og vet han hvor mange du har? Event. hvor mange har dere hver? :)

Anonym poster: 1e47ae9723db43be7e234302621917b0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet hvor mange ekser han har og sånn ca hvor mange han har ligget med (vet ikke nøyaktig tall).

Samme omvendt.

Tror ikke det er så stor forskjell på antall sexpartnere, men jeg har hatt litt flere forhold og kanskje ett par flere sexpartnere..

Anonym poster: d65cd34805b20ceb149d4d056a67b099

Skrevet

Samboeren har bare hatt en kjæreste før meg, og jeg har hatt 3 før han.

Skrevet

Han har ikke hatt noen. Jeg har hatt noen, og de vet han om.

Anonym poster: 13308b11552cb06c72410f645d6ab93b

Skrevet

Han har hatt en "venninne", de definerte seg ikke helt som kjærester. Jeg har hatt en jeg også, litt mer seriøst. Ingen av oss har hatt sexpartnere.

Gjest Antarctica
Skrevet

Jada, men vi har begge hatt så mange over så mange år at vi nok har utelatt noen uten å ville det. Hukommelsen er ikke hva den var.

Skrevet

Vi ble sammen på videregående, så ingen seriøse forhold fra før på noen av oss.

Gjest SprøstektLøk
Skrevet

Jepp. Er jo litt greit å vite :)

Skrevet

Nei, vet ikke og har ikke noe behov for å vite heller. Han vet heller ikke alle mine sexpartnere, men de fleste av mine ekser.

Skrevet

Han har kun ligget med en tidligere enn meg og etter det fikk han litt skrekken av kvinner siden han nærmest ble voldtatt...(stakkars mannen min :( )

Jeg har hatt en kjærest tidligere og noen useriøse flørterier. Begge vet hverandres fortid, men vi snakker sjeldent om det...

Anonym poster: 3788514ac759b12b3f4d79338ebe5f8e

Skrevet

Han har vært gift før og henne vet jeg selvfølgelig om, ellers har det vel bare vært noen løse forbindelser uten at jeg vet hvem og hvor mange. Har ikke noe behov for å vite hvem de er heller. Han vet om mine to som er verdt å vite noe om, han har ikke spurt om noen flere.

Skrevet

Både og, min mann er litt sår på det området. Han vet at jeg har hatt flere sexpartnere men han vil ikke vite hvor mange, han mener fortid skal være fortid. Vi vet hverandres xer men det er jo sexpartnere utenom det og. Jeg bryr meg helt ærlig ikke om han har hatt 1 eller 50 partnere så lenge jeg vet det er meg han elsker og vil leve resten av livet med.

Skrevet

Ja, min samboer er 9 år eldre enn meg og var over 30 når vi ble sammen. Var jo naturlig for meg å spørre litt for å finne ut hvilken type han var. Han har vært i 4-5 lange forhold sånn ca. og for meg var det fint at han er en trofast type. Ikke noen barn og ikke vært gift heldigvis. Vi har også pratet litt om rare greier vi har vært med på tidligere, hehe, men ikke gått mye i detaljer da. Her kom jeg nok litt verre ut enn ham, men holdt meg fra å fortelle alt. Tror nu bare han ville synes at det var morsomt :)

Føles som om at alt dette med antall forhold og sexpartnere helt mistet betydningen når jeg traff kjære samboeren min <3

Anonym poster: 8f8e4abb30db728ba7717dc31c6758ce

Skrevet

Ja, vi har snakket om det. Han vet om mine x'er og :) heldigvis ikke mange av dem :)

Skrevet

Jeg synes det er greit å vite ca antall forhold, men antall sexpartnere interesserer meg ikke. Vil jo ikke vite noen detaljer uansett.

Det han har opplevd tidligere har gjort ham til den mannen som i dag elsker meg og den mannen jeg elsker.

Anonym poster: 1431ae98055a88b5c99993872e9d3212

Skrevet

Han vet hvor mange jeg har hatt siden det er kun 1 før han. jeg vet om ca 5. Men har ikke spurt og trenger ikke vite akkurat antall.

Skrevet

For oss ville det vært rart å IKKE vite det ... Det måtte jo komme frem når ene eksen etter den andre skulle hilse på meg. Men vi har pratet om sånt, årene før vi måtte hverandre og sånt, ikke noe big deal egentlig.

Anonym poster: 5b013a02a8d5a6454a1c5a1e4d04d9b3

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

Jepp helt åpne om slikt. Begge vet også via har hatt en del sex men ikke antall det er ikke relevant

Skrevet

Kjæresten min har hatt to forhold før meg (i 9.klasse, type to uker forhold) og en sexpartner før meg.

Jeg hadde ingen før han. Hverken kjæreste eller sexpartner. Vi ble sammen som 16 og 16 åring. Er nå i 20 årene :)

Anonym poster: c61115d80de337be0073637a1f6e2a00

Skrevet

Vi ble sammen da vi var 15-16, så vi vet antallet til hverandre ja ;) Hadde jeg møtt han som voksen tror jeg ikke at jeg ville ha ønsket å vite eksakt antall sexpartnere og småforhold, men om han har vært gift og om antall sexpartnere er 10-ish eller i 100-ish kategorien ;)

Skrevet

Ja, her vi vet vi alt om sånne ting.. Er vel ganske naturlig? Sånne ting er det som regel prat på i starten av et forhold..

Skrevet

Vi ble sammen på videregående, så ingen seriøse forhold fra før på noen av oss.

Samme her

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...