Anonym bruker Skrevet 24. november 2012 #1 Skrevet 24. november 2012 Mini på fire mnd. har plutselig begynt å gulpe så grasalt mye! har gulpa hele tiden selvsagt, men er så mye, og ofte nå. Gulper kontinuerlig hele dagen. Selv om det er flere timer siden siste måltid. Når slutter de med gulpingen egentlig? Anonym poster: 951f9db18a49143a2198e93a41e12e66
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 24. november 2012 #2 Skrevet 24. november 2012 Tror hun sluttet å gulpe da hun var sånn 6-7 mnd. Var ikke like ille hele tiden, men noe kom i revers helt frem til da (mener jeg å huske)
:o) :o) :o) Skrevet 25. november 2012 #3 Skrevet 25. november 2012 Minsten hos oss gulpet veldig mye også! Måtte alltid ha en tøybleie parat, for det kunne plutselig komme en "dusj", enten hun nettopp hadde spist eller om det var flere timer siden. Det avtok litt etter hun var 7-8 mnd, men ga seg ikke helt før hun var over 1 år.
Vossafår Skrevet 25. november 2012 #4 Skrevet 25. november 2012 Hvis babyen får erstatning så anbefaler jeg å bytte merke. Vår gulpet ekstremt av NAN feks..
Sunnybeach4gull :) Skrevet 25. november 2012 #5 Skrevet 25. november 2012 Mine har sluttet når fast føde er størstedelen av kostholdet - melkemåltidene har de gulpet opp lenge, men etter 4 mnd ikke i så stor grad
Major HotLips Houlihan Skrevet 25. november 2012 #6 Skrevet 25. november 2012 Hun kan gulpe ennå og er ti mnd. Selvsagt ikke så ofte som før, men det hender av og til. Her gulpet hun mye i perioder og mindre i andre perioder, uten at jeg så noen spesiell årsak til det. Prøv å bytt merke om babyen får mme og pass på å rape skikkelig. Her begynte det å gi seg da hun fikk mer og mer fast føde, men som sagt så hender det ennå.
Caprica Skrevet 25. november 2012 #7 Skrevet 25. november 2012 Junior sluttet å.gulpe da jeg gikk tom for morsmelk og vi måtte over på nan! Utrolig men sant.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå