Gå til innhold

Dere som går på APP, eller sosionomer:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor fikk dere godkjent app etter sykemeldingsperioden?

Har fått høre at man må være aktiv under app, hva gjør dere?

Jeg sliter veldig med bekkenet, kan være sykemeldt ut mai, da har jeg vært sykemeldt et år. Prøver på siste barn nå, for å bli ferdig,- og deretter frisk igjen, slik at jeg kan komme meg ut i jobb igjen. Men neste barn vil uansett ikke komme før etter august en gang. Hvilke alternativer har jeg mellom mai- til neste barn?. Er det mulig å få app når man er høygravid? Finnes det andre alternativer?

Hva med etter permisjonen? Hvilke krav vil bli stilt til meg hvis jeg går på app? Siden jeg kommer til å slite veldig med å gå og komme meg rundt vil det ikke være gjennomførbart med noen arbeidstrening, eller noe faste oppmøter eller lignende. Jeg kommer til å trenge mye tid på å gå i behandling til Kiropraktor og fysioterapeut, og trene masse masse, samt hvile masse. Er det mulig hvis man går på app?

Anonym poster: b69f8cf84d90a916c616dd77cfcb1e9f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei kan ikke hjelpe deg ang app. Men har du prøvd naprapat? Vet om flere om har flitt friske av å gå til naprapat for bekken plager

Anonym poster: 3762ebe41096e4ea517c12bb27c0e867

Skrevet

Aap gir grunnlag/rett på foreldrepenger, så om du er for syk til å begynne jobbe når sykepengeperioden er over og går over på aap tar du foreldrepermisjon som vanlig.

Når du går på aap må du skrive en oppfølgingsplan med saksbehandleren din hos nav, opptrening og behandling av f.eks fysioterapeut eller kiropraktor er godkjent som "aktivitet".

Anonym poster: 33db1d9886c55a5a6dc2298f37c81f97

Skrevet

Kan bare svare på de to første spørsmålene dine...

Jeg fikk det innvilget fordi jeg ikke er i stand til å jobbe.

Den aktive delen består av behandling, slik at jeg en dag kan jobbe igjen...

Anonym poster: c543e1f37a3badfc0f025da249b9e620

Skrevet

Aap gir grunnlag/rett på foreldrepenger, så om du er for syk til å begynne jobbe når sykepengeperioden er over og går over på aap tar du foreldrepermisjon som vanlig.

Når du går på aap må du skrive en oppfølgingsplan med saksbehandleren din hos nav, opptrening og behandling av f.eks fysioterapeut eller kiropraktor er godkjent som "aktivitet".

Anonym poster: 33db1d9886c55a5a6dc2298f37c81f97

takk for svar! Det hørtes veldig bra ut. :)

Skrevet

Hei kan ikke hjelpe deg ang app. Men har du prøvd naprapat? Vet om flere om har flitt friske av å gå til naprapat for bekken plager

Anonym poster: 3762ebe41096e4ea517c12bb27c0e867

har prøvd, ble ikke bedre, - desverre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...