Anonym bruker Skrevet 24. november 2012 #1 Skrevet 24. november 2012 Anonym poster: a1d0d2f71faaca5ec4a231cd988a6c6c
Anonym bruker Skrevet 24. november 2012 #5 Skrevet 24. november 2012 38 år. Anonym poster: d9885a544c0db0d04e5089ac62409186
Sunnybeach4gull :) Skrevet 24. november 2012 #6 Skrevet 24. november 2012 Akkurat blitt 26, så nå er jeg nærmere 30 enn 20
mrsrogaland. Skrevet 24. november 2012 #8 Skrevet 24. november 2012 (endret) Jeg er 20 år. Endret 24. november 2012 av mrsrogaland
Anonym bruker Skrevet 24. november 2012 #12 Skrevet 24. november 2012 26 Anonym poster: 51682f6fcd83b0ee30d7fefdb43d72c7
Anonym bruker Skrevet 24. november 2012 #17 Skrevet 24. november 2012 40 Anonym poster: 3bbaa2739730736f27f1c23ff2cc2ebe
Junimage Skrevet 24. november 2012 #21 Skrevet 24. november 2012 30 Ble på tirsdag, og har gruet meg litt til den dagen. Men nå er det helt greit, vært ute å feiret med gode venner og god mat idag.
soleia Skrevet 24. november 2012 #25 Skrevet 24. november 2012 30 Ble på tirsdag, og har gruet meg litt til den dagen. Men nå er det helt greit, vært ute å feiret med gode venner og god mat idag. Gratulerer! 30 åra er ei fin tid. Eg har prøvd dei, og er no i gang med 40 åra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå