I scream for icecream! Skrevet 24. november 2012 #1 Skrevet 24. november 2012 Har spurt her før, men prøver igjen. Jeg så en film på TV for mange år siden. Var en typisk dramafilm som av og til vises på TV. Den handlet om en dame som var gravid og møtte så en mann hun ble sammen med. Hun turte ikke fortelle at han ikke var faren til barnet i magen, men han fant det ut da hun fødte. Han trodde hun fødte for tidlig, men hun gjorde ikke det. Han blir selvfølgelig sint og forlater henne, og hun drar hjem til sine foreldre. Jeg tror det endte godt og de fant tilbake til hverandre. Det irriterer meg at jeg ikke vet hva den heter. Ringer det noen bjeller?
Frøken Ubesluttsom Skrevet 24. november 2012 #3 Skrevet 24. november 2012 Det høres litt kjent ut, men kan likevel ikke si jeg kommer på hva slags film det kan være. Husker du noe mer ang filmen?
I scream for icecream! Skrevet 24. november 2012 Forfatter #4 Skrevet 24. november 2012 Det høres litt kjent ut, men kan likevel ikke si jeg kommer på hva slags film det kan være. Husker du noe mer ang filmen? Jeg tror egentlig jeg har fortalt det meste av handlingen, haha. Jeg husker hvertfall ikke så mye mer. Jeg tror hun fikk en datter da, og at babyen egentlig var restultat av en ONS. Og så husker jeg én scene veldig godt og det er at hun går på pub/bar etter å ha flyttet hjem til foreldrene sine, og så lekker hun melk, så genseren hennes er helt flekkete. Haha.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2012 #5 Skrevet 24. november 2012 Juno? Anonym poster: d1893b1ebb5d74ab2837a8d1d1b391a6
I scream for icecream! Skrevet 24. november 2012 Forfatter #6 Skrevet 24. november 2012 Juno? Anonym poster: d1893b1ebb5d74ab2837a8d1d1b391a6 Haha, nei, Juno er favorittfilmen min, og det er ikke den. Dette er en gammel film. Tror jeg må ha sett den for 8 år siden eller noe.
Gjest Ziva Skrevet 24. november 2012 #7 Skrevet 24. november 2012 Den med Gena Davis (eller hva hun nå heter igjen). Vet hvilken film du mener, men husker ikke tittelen.
Gjest Ziva Skrevet 24. november 2012 #8 Skrevet 24. november 2012 Har spurt her før, men prøver igjen. Jeg så en film på TV for mange år siden. Var en typisk dramafilm som av og til vises på TV. Den handlet om en dame som var gravid og møtte så en mann hun ble sammen med. Hun turte ikke fortelle at han ikke var faren til barnet i magen, men han fant det ut da hun fødte. Han trodde hun fødte for tidlig, men hun gjorde ikke det. Han blir selvfølgelig sint og forlater henne, og hun drar hjem til sine foreldre. Jeg tror det endte godt og de fant tilbake til hverandre. Det irriterer meg at jeg ikke vet hva den heter. Ringer det noen bjeller? Filmen heter Angie med Geena Davis.
I scream for icecream! Skrevet 24. november 2012 Forfatter #9 Skrevet 24. november 2012 Har spurt her før, men prøver igjen. Jeg så en film på TV for mange år siden. Var en typisk dramafilm som av og til vises på TV. Den handlet om en dame som var gravid og møtte så en mann hun ble sammen med. Hun turte ikke fortelle at han ikke var faren til barnet i magen, men han fant det ut da hun fødte. Han trodde hun fødte for tidlig, men hun gjorde ikke det. Han blir selvfølgelig sint og forlater henne, og hun drar hjem til sine foreldre. Jeg tror det endte godt og de fant tilbake til hverandre. Det irriterer meg at jeg ikke vet hva den heter. Ringer det noen bjeller? Filmen heter Angie med Geena Davis. Fant ut at det måtte være Angie jeg også da, men er du helt sikker? Leste sånn sammendrag, og det hørtes ikke helt likt ut? Men jeg husker jo forsåvidt bare bruddstykker av filmen.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2012 #10 Skrevet 24. november 2012 http://en.wikipedia.org/wiki/Angie_(1994_film) Anonym poster: e29c63ab3bd583a282566082609bf0b4
Gjest Ziva Skrevet 24. november 2012 #11 Skrevet 24. november 2012 Er ganske sikker på at det er den du mener.
I scream for icecream! Skrevet 24. november 2012 Forfatter #12 Skrevet 24. november 2012 Er ganske sikker på at det er den du mener. Takk! Da skal jeg se om det er mulig å få tak i den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå