Villa villekulla Skrevet 24. november 2012 #1 Skrevet 24. november 2012 Hva kjøper man i julegave til en gutt på 14 og en på 12? Skal ikke være så alt for dyrt. Og hva kjøper man til sin lillebror på 23 som bor hjemme enda og ikke ønsker seg noe. Han har tidligere fått gavekort på klær, men har lyst å finne på noe annet i år.
Fire småtroll Skrevet 24. november 2012 #3 Skrevet 24. november 2012 Min 11-åring ønsker seg music angel. http://www.expert.no/soek/?q=music+angel Høretelefoner til mobil, mp3-spiller får de vel heller aldri nok av for de går stadig i stykker, og det er mye tilbud på dem rundt omkring nå.
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 25. november 2012 #4 Skrevet 25. november 2012 De music angel høytaleren er fantastiske, og passer til alle! Vi har flere stykker i huset, de passer nemlig til ipod, ipAd, mobiltlf osv... Så vi bruker de mye, og jeg har en liggende i veska slik at jeg kan høre på musikk når jeg vil
Papegøyeblomst Skrevet 25. november 2012 #5 Skrevet 25. november 2012 Har ern 15-årig nevø, og til ham blir det enkelt og greit 2kg smågodt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå