Gå til innhold

Skikkelige vintersko til meg som er kjolemenneske?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi bor i et skikkelig snøhull, og vi har ikke bil. Ergo jeg tråkker rundt i snøen til og fra buss, barnehage, skole, jobb, butikk og hjem 6 måneder i året.

Ideelt skulle jeg hatt meg et par vintertøvletter av typen store, klumpete, fôra og fullstendig vanntett.

Meeen, hvert år kjøper jeg heller vintertsøvletter av typen ufôra, spinkle skinnstøvletter med snøring, som en uke etter impregnering er slafsete og slipper inn hver eneste dråpe smeltet snø.

Noen som har et knallbra forslag til vinterstøvletter til meg? Varme, vantette OG fine? Jeg eier ikke en eneste bukse, jeg bruker skjørt og kjoler, og jeg har sort, innsvinget vinterkåpe, jeg nekter å gå i traktorsko!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å, dette er jeg interessert i å få tips om også!

Skrevet

Emu Australia?

Anonym poster: dded562c14451e710a413771df5256dd

Skrevet

Vet ikke om dr Martens faller inn under kategorien "traktorsko". De er i hvert fall solide, med tjukk såle, og er etter min smak pene/kule.. Med et par ullsokker inni fryser man heller ikke. Jeg er som du, går i kjoler og skjørt for det meste, og jeg syns de er kule til strømpebukser. Men det er meg ;)

Skrevet

Takk for tips :)

EMu blir for klumpete for meg, litt for Uggsaktige.

Dr. Martens har jeg ikke tenkt på, det brukte jeg mye i min gale ungdom, men sluttet med det da jeg måtte opp i str 40-42, da ser du jo enorme ut :(

Skrevet

Ikke så rart om de ligner. Det var der uggs hentet inspirasjon. Men emu er fortsatt penere.

Anonym poster: dded562c14451e710a413771df5256dd

Skrevet

Men ikke pene nok for meg ;)

Neida, de ser jo varme og fine ut, men de blir for store for meg, trenger noe litt mer kjolefeminint :)

Skrevet

Timberland er gode og varme og funker bra i snø, men kanskje ikke feminine nok? Jeg er veldig fornøyd ialle fall:-)

Skrevet

Foreslår også timberland. Finnes i forskjellige farger.

Skrevet

Tusen takk for tips og linker, alle sammen :)

Ble overassket over Merell, der var jo forsåvidt flere par som ikke var så alt for klumpete og kraftige. Timberlandskoene det ble linket til her også.

Det med å gå for forede Hunter eller Ilse Jakobsen var heller ikke dumt. Er det noen som har prøvd det? Er det varmt nok vinteren gjennom? Er de veldig glatte?

Skrevet

Tusen takk for tips og linker, alle sammen :)

Ble overassket over Merell, der var jo forsåvidt flere par som ikke var så alt for klumpete og kraftige. Timberlandskoene det ble linket til her også.

Det med å gå for forede Hunter eller Ilse Jakobsen var heller ikke dumt. Er det noen som har prøvd det? Er det varmt nok vinteren gjennom? Er de veldig glatte?

Spørs jo litt hvor mange minus det er snakk om, og hvor lett du fryser på beina, men det blir ganske varmt :) (Har ikke brukt med fôr selv, bare tykke sokker). Eneste er om det kanskje blir klamt?

Hva med å kjøpe noen "traktorsko" du kan bruke når du skal gå-gå, og heller skifte til noe penere noe du kan gå med på jobb/når du ikke skal gå så hinsides langt? ;)

Skrevet

Jeg har kjøpt meg et par Ecco trace Moon rock.

Her er det også masse snø. og disse synes jeg jeg kan bruke til kjole. De ser faktisk mer feminine ut i virkeligheten enn på bilde.

Anonym poster: e881b913f98f55c34e6521c67cda7620

Skrevet

Vi bor i et skikkelig snøhull, og vi har ikke bil. Ergo jeg tråkker rundt i snøen til og fra buss, barnehage, skole, jobb, butikk og hjem 6 måneder i året.

Ideelt skulle jeg hatt meg et par vintertøvletter av typen store, klumpete, fôra og fullstendig vanntett.

Meeen, hvert år kjøper jeg heller vintertsøvletter av typen ufôra, spinkle skinnstøvletter med snøring, som en uke etter impregnering er slafsete og slipper inn hver eneste dråpe smeltet snø.

Noen som har et knallbra forslag til vinterstøvletter til meg? Varme, vantette OG fine? Jeg eier ikke en eneste bukse, jeg bruker skjørt og kjoler, og jeg har sort, innsvinget vinterkåpe, jeg nekter å gå i traktorsko!

Bestselger!

Sorel Joan Of Arctic Vintersko

En perfekt blanding av funksjon og fashion! Holder føttene varme med forseglede sømmer. Gummiert bunn, som holder vannet ute. Denne skoen har også uttagbart fôr som kan tørkes separat.

Klippet og limt fra xxl.no

Disse ønsker jeg meg, synes de er så fine!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...