Gå til innhold

Blødninger uke 11

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er gravid, snart uke 11. Merker litt blødninger i går, for første gang. Føles litt som mensen. Var hos legen. Skal måle verdi at hcg(?) på mandag. Men føler i dag at blødningene har økt. Rødt, frisk blod og noe slim. Men ingen smerter. Magen, bare øm.

Ringte legevakta, tenkte muligheter for å få ultralyd. Men var vanskelig det. Så får vente til mandag og event ringe legen.

Lurer på om der er liv i magen, om blødningene er ufarlig? Mange spørsmål. Tok en graviditetstest i sted og den var positiv, men det gir vel ikke nødvendigvis noe svar.

Bør man event ta det helt med ro til blødningene gir seg? Tenker ang jobb på mandag.. Noen som har erfaringer?

Anonym poster: ab6815a52fddeb22aeba4e5135cdd46c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blødde litt mellom uke 6-12,men alt var bra hos meg i alle fall. er i uke 30 nå. Men synes godt legevakten kunne ta i mot deg,når du er så usikker,så slipper du og tenke på det hele helga

Skrevet

Blødde litt mellom uke 6-12,men alt var bra hos meg i alle fall. er i uke 30 nå. Men synes godt legevakten kunne ta i mot deg,når du er så usikker,så slipper du og tenke på det hele helga

Jeg hadde nok bare dratt ned på legevakta. Selv om det er ufalige blødninger, så er det ingenting som er verre enn å gå dager med bekymring. Bedre å sjekke det ut tidlig etter min mening.

Skrevet

Det svaret alle her inne kan gi deg er at du har 50 % i begge ender.

Krysser fingrer og tær for deg.

Anonym poster: 7dfb52358b865923bc34d4f266b4a1f0

Skrevet

Jeg hadde nok bare dratt ned på legevakta. Selv om det er ufalige blødninger, så er det ingenting som er verre enn å gå dager med bekymring. Bedre å sjekke det ut tidlig etter min mening.

Vist legen ikkje har UL så er du like langt.

Anonym poster: 7dfb52358b865923bc34d4f266b4a1f0

Skrevet

Var blødningene som mensen? Var de kontinuerlig eller til og fra?

HI

Skrevet

Hadde vekselvis små blødninger og styrtblødninger på den tiden. Ble sendt til kontroll på sykehuset og var innlagt til blødningene avtok. Det gikk bra med barnet.

Anonym poster: a6b136562ac2c247071e4327021e2c58

Skrevet

Ny tur til lege i dag, samt til gynekolog. Hadde knapt kledd av meg før det blir sagt: "her skal det godt gjøres er liv". Men -da er uvisheten over. Føles greit, men likevel trist....

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...