Gå til innhold

Er dette utroskap?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboer og en kvinne planla sex sammen, jeg vet ikke om det ble utført eller av en eller annen grunn avbrutt.

Ingen av de har fortalt meg om det, så de vet ikke at jeg vet.

Vårt forhold hadde en turbulent periode rett etter tvillingene kom til verden.

Hadde du sett på dette som utroskap?

Anonym poster: b2357f83d87e76d7a03b6e6951422105

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet også et de har avtalt seg imellom å ikke si noe til meg. Dette igjen får jo meg til å lure på om det kan ha skjedd mer før og event med andre også.

Når en oppdager slikt er det utrolig godt å vite at en er helt "ren" selv.

HI

Skrevet

Jeg regner ikke planlegging som utroskap.

Anonym poster: 65e6e1f809ed662369ffa2609e02ae34

Skrevet

Ja det er det... Uff... Hadde blitt helt knust

Skrevet

Jeg synes det er verre at han har planlagt det, enn om han har gjennomført det eller ei. At han kan planlegge noe slikt sier meg at han hverken respekterer deg eller er glad i deg. Vil du ha en slik mann?

Skrevet

For meg starter utroskap lenge før selve sexen er utført, så ja.

Totalt uakseptabel oppførsel i vårt forhold, og jeg kunne ikke vært sammen med en mann som planla å svikte meg og potensielt utsette vårt barn for å vokse opp i to hjem.

For ikke å snakke om at jeg hadde mistet respekten helt for en sånn gjøk.

Skrevet

Jeg synes dette er verre enn om han hadde hatt en one night stand i fylla (jeg hadde ikke akseptert det heller). At en mann med to små barn planlegger å være utro med en annen dame er helt hårreisende. Jeg hadde ikke klart å være sammen med min mann etter noe slikt. Hvordan kan du noen sinne stole på ham igjen?

Anonym poster: 74f10e3f75754f5e9883aa6c018b5755

Skrevet

Å ja!! Klart det er utroskap. Spiller ikke verdens største rolle om han faktisk puler henne men at han er i stand til det og villig til å svikte deg - det er jo der sviket ligger. Langt over grensa og jeg mener du bør passe deg for den mannen. Det er utroskap! Uten tvil.

Skrevet

Ja, det er utroskap, og jeg ville sett på det som værre enn en ON. Samme om det var i en turbulent periode eller ikke. Jeg hadde følt At ingen av de respekterte meg, jeg ville følt meg ydmyket og latterliggjort.

Hvordan fikk du vite dette, iom at de ikke skulle si noe til deg?

Skrevet

Ja

Skrevet

Jeg vet dette fra min kjære venninne.

Så flere av dere synes dette er verre enn ONS?

Viser meg ingen repekt der, bare så irriterende at jeg forsatt har følelser for han.

HI

Skrevet

Ja, dette er nesten verre. Han har sannsynligvis i lengre tid sittet og planlagt dette, søkt opp på nett, skrevet med denne dama og så avtalt et møte for sex. Dette betyr jo at det ikke er noe som "bare skjedde", men noe som han har tenkt på i lang tid.

Dvs at han ikke har sett noe som helst galt i å svikte deg og barna sine, og han har løyet for deg og latt som i lang tid.

Skrevet

Viser meg ingen repekt der, bare så irriterende at jeg forsatt har følelser for han.

HI

Jeg håper du er mer glad i deg selv enn i han slik at du viser deg selv den respekten du fortjener og dumper dritten.
Skrevet

HI

Skrevet

Må legge til at de planla dette face to face ikke over nett.

HI

Skrevet

Ja, jeg ville uten tvil ha sett på det som utroskap - med mindre han hadde angret seg og fortalt meg det på eget initiativ før det ble gjennomført.

Anonym poster: b0c5d257d307742d75f5f57516d1808d

Skrevet

Dersom du føler deg bedratt, er det jo utroskap. Du bør jo prate med han og fortelle han at du vet og hva du tenker og føler. Kanskje familieterapi kan hjelpe dere, uansett om dere vil være sammen eller ei?

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...