Gå til innhold

Hjelp! Angående boliglån...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har fått innvilget boliglån og skal få dette utbetalt på torsdag når vi overtar huset. Men nå har vi funnet ut at vi veldig godt kunne tenkt oss å låne 100 000 ekstra i tillegg til det vi har fått innvilget. Vet at å øke lånesummen ikke er noe problem for vi har mye å gå på, men hvordan er det når lånepapirene allerede er underskrevet og sendt for utbetaling? Kan vi få gjort noe med det lånet før vi får det utbetalt på torsdag?

Anonym poster: b930e9bac35715803c5a3e0a798765fa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har undertegnet lånepapirer og de sa til oss at vi ser hvor mye mer (eller mindre) vi trenger i lån når vi har fått solgt rekkehuset vi bor i nå. Blir det solgt for under takst, får vi låne mer enn det som var planlagt. Ingen problem det, ifølge vår bank.

Skrevet

Vi har solgt og vet hvor mye vi har å gå på.

Problemet er bare at jeg er usikker på om de kan endre på lånepapirene og øke lånet med 100 000 frem til vi får utbetalt det den 29 november.

HI

Gjest Mine ♥ ♥ ♥
Skrevet

Det er jo bare å ta kontakt med banken å høre det :)

Skrevet

Hvis dere ikke får gjort det før utbetalingen 29 november, så kan dere sikkert få de 100.000 utbetalt etterpå, sammen med nye papirer. Ring og hør, tror ikke dere får noen problemer der :)

Skrevet

Jeg vet, men sitter her og er ganske stressa nå og får ikke hørt med banken før mandag. Vi må ha 100 000 til for å fikse på kjøkkenet, og det må vi gjøre før vi flytter inn, så er derfor det haster med å få det utbetalt samtidig som resten av lånet.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...