moota m storebror&lillebror Skrevet 24. november 2012 #1 Skrevet 24. november 2012 Eller ligger dere i hver deres ende av senga om natten? Vi har dobbeldyne og ligger tett inntil hverandre hele natten. Holder som regel rundt hverandre også. Det er noe av det beste jeg vet, å sove inntil samboeren. Er så glad for at han ikke ukespendler lenger
Anonym bruker Skrevet 24. november 2012 #2 Skrevet 24. november 2012 Nope. Vi deler ikke engang seng. Han snorker så infernalsk. Anonym poster: 8101ba8f246a4bf0aa13428fa49b72cb
Smyril Line Skrevet 24. november 2012 #3 Skrevet 24. november 2012 Sovner inntil hverandre, men jeg er varm som en stekeovn, så hverken han eller jeg orker å ligge inntil hele natta
Rediken Skrevet 24. november 2012 #4 Skrevet 24. november 2012 Ja, vi ligger som regel i skje om natten. Som regel holder han rundt meg, men en sjelden gang holder jeg rundt han
fikas Skrevet 24. november 2012 #5 Skrevet 24. november 2012 Å nei du- det gjør vi ikke jeg koker over (og sover dårlig igrunn)hvis jeg skal ligge inntil - så han blir jaget når vi skal sove
♥Madam Mim♥ Skrevet 24. november 2012 #6 Skrevet 24. november 2012 Nei dessverre. Han er så varm av seg at han orker rett og slett ikke. Holder rundt meg til jeg sovner, men da ofte med dyne imellom for ikke å bli fullt så varm. Jeg på den andre siden er tidenes største frysepinne så skulle gjerne ligget inntill heeeele natten :-)
Cat_Woman Skrevet 24. november 2012 #7 Skrevet 24. november 2012 Vi har dobbeldyne, og ligger inntil hverandre når vi sovner, men som regel ikke når vi våkner
LilleBamBam+EnTil Skrevet 24. november 2012 #8 Skrevet 24. november 2012 Å nei!!! Absolutt ikke. Han snorker og grynter så forjævelig at jeg hadde drept ham i søvne om vi hadde gjort det.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2012 #9 Skrevet 24. november 2012 Nei! Mannen kunne godt tenke seg det, men jeg bruker alltid over en time på å sovne på kvelden, og klarer definitivt ikke ligge i en stilling så lenge;-) Anonym poster: 3f22a8e959aa589bb1ba421c5f7e8810
stch85 Skrevet 24. november 2012 #10 Skrevet 24. november 2012 nei, det blir for varmt og klamt gitt sover som regel med ryggen mot hverandre, med litt avstand
NormaJean Skrevet 24. november 2012 #11 Skrevet 24. november 2012 Gud, Nei! Da hadde jeg daua:) vi ligger å prater, jeg tar puta mi og legger den på skulder/armen hans. Så er det natt natt og lengst mulig vekk fra hverandre! Min mann er en radiator, hadde svettet ihjel hvis vi lå inntil hverandre!
Anonym bruker Skrevet 24. november 2012 #12 Skrevet 24. november 2012 Vi ligger å drar i hvert vårt hjørne av dobbeldyna (som han absålutt ville ha?). Jeg liker å ligge inntil, men det gjør ikke han fordi jeg er så varm. Anonym poster: 67daecadbfc237e7fef1e273b2925d15
Gjest Mine ♥ ♥ ♥ Skrevet 24. november 2012 #13 Skrevet 24. november 2012 Mannen min er så varm så det orker jeg ikke nei.
Nettie+jentungen Skrevet 24. november 2012 #14 Skrevet 24. november 2012 Når vi legger oss ligger vi inntil hverandre, men etterhvert blir jeg så varm at jeg må legge meg vekk fra han
TPK Skrevet 24. november 2012 #15 Skrevet 24. november 2012 Nope. Vi deler ikke engang seng. Han snorker så infernalsk. Anonym poster: 8101ba8f246a4bf0aa13428fa49b72cb Haha, samme her! Begynner ofte i samme seng da, og så kaster jeg han ut i løpet av natten når jeg ikke orker mer snorking.
Elsker livet Skrevet 24. november 2012 #16 Skrevet 24. november 2012 En hel natt, nei. Men ofte når vi sovner, etterhvert trenger vi mer ro og plass så da ruller vi over til hver vår side.
Major HotLips Houlihan Skrevet 24. november 2012 #17 Skrevet 24. november 2012 Gud nei, da hadde vi daua begge to vi er skjønt enige om at soving gjør vi hver for oss, men vi kan godt kose før det
ana_fi_hob_ Skrevet 24. november 2012 #18 Skrevet 24. november 2012 Vi sovner som regel tett inntil, men i løpet av natten havner vi på hver vÅr side :-). Men vi kryper inntil hverandre igjen på morgenen :-).
Himmel og hav Skrevet 24. november 2012 #19 Skrevet 24. november 2012 Nei. Om natta ser det ikke ut som vi er venner en gang. Vi ligger på hver vår side med ryggen til hverandre og dynene godt tullet rundt oss. Ingen av oss orker å bli pustet i ansiktet og begge foretrekker å sove i fred. Vi ligger ofte inntil hverandre før vi skal sove da, og det er veldig koselig, men fryktelig varmt, så når vi skal sovne så er det hver til sitt og fred og ro
Husbygger Skrevet 24. november 2012 #20 Skrevet 24. november 2012 Det samme som Himmel og hav har svart.
håpefull<3 Skrevet 24. november 2012 #21 Skrevet 24. november 2012 Samme som himmel og hav har svart her også
Sandana94 Skrevet 24. november 2012 #22 Skrevet 24. november 2012 ånei! vi har dobbeldyne som vi brukte i begynnelsen, men da lå vi med hver vår ende av dyna etterhvert kjøpte jeg egen dyne, og han har dobbeldyna! jeg blir kokvarm når jeg sover, så han svetter seg i hjel om vi ligger inntil hverandre om natta vi kan ligge inntil og kose litt før vi legger oss til å sove da, så er fornøyd med det!
Gjest Heartbroken Skrevet 24. november 2012 #23 Skrevet 24. november 2012 Vi pleier å gjøre det, men nå er det kommet en ny sjef i hus som ligger som en konge i midten Det kommer han forhåpentligvis til å gjøre i mange år fremover, så da blir det dårlig med nattekos, gitt
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 24. november 2012 #24 Skrevet 24. november 2012 Nei. Om natta ser det ikke ut som vi er venner en gang. Vi ligger på hver vår side med ryggen til hverandre og dynene godt tullet rundt oss. Ingen av oss orker å bli pustet i ansiktet og begge foretrekker å sove i fred. Vi ligger ofte inntil hverandre før vi skal sove da, og det er veldig koselig, men fryktelig varmt, så når vi skal sovne så er det hver til sitt og fred og ro Samme her Har aldri klart å sove skikkelig inntil andre mennesker.
Mamma med to trollunger Skrevet 24. november 2012 #25 Skrevet 24. november 2012 Nei. Vi ligger med ryggen til hverandre i hver vår kant. Begge er kjempe varme om natta. Kan ikke ha dobbeldyne heller. Nå har vi en liten frøken som gjerne vil ligge tett inntil, så helt fred får vi ikke ;-) men hun er ikke noen varmeovn enda :-P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå