Gå til innhold

Ligger du inntil mannen om natten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller ligger dere i hver deres ende av senga om natten?

Vi har dobbeldyne og ligger tett inntil hverandre hele natten. Holder som regel rundt hverandre også. Det er noe av det beste jeg vet, å sove inntil samboeren. Er så glad for at han ikke ukespendler lenger :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nope. Vi deler ikke engang seng. Han snorker så infernalsk.

Anonym poster: 8101ba8f246a4bf0aa13428fa49b72cb

Skrevet

Sovner inntil hverandre, men jeg er varm som en stekeovn, så hverken han eller jeg orker å ligge inntil hele natta ;)

Skrevet

Ja, vi ligger som regel i skje om natten. Som regel holder han rundt meg, men en sjelden gang holder jeg rundt han :)

Skrevet

Å nei du- det gjør vi ikke :P jeg koker over (og sover dårlig igrunn)hvis jeg skal ligge inntil - så han blir jaget når vi skal sove ;)

Skrevet

Nei dessverre. Han er så varm av seg at han orker rett og slett ikke. Holder rundt meg til jeg sovner, men da ofte med dyne imellom for ikke å bli fullt så varm.

Jeg på den andre siden er tidenes største frysepinne så skulle gjerne ligget inntill heeeele natten :-)

Skrevet

Vi har dobbeldyne, og ligger inntil hverandre når vi sovner, men som regel ikke når vi våkner :P

Skrevet

Å nei!!! Absolutt ikke. Han snorker og grynter så forjævelig at jeg hadde drept ham i søvne om vi hadde gjort det.

Skrevet

Nei! Mannen kunne godt tenke seg det, men jeg bruker alltid over en time på å sovne på kvelden, og klarer definitivt ikke ligge i en stilling så lenge;-)

Anonym poster: 3f22a8e959aa589bb1ba421c5f7e8810

Skrevet

nei, det blir for varmt og klamt gitt :P sover som regel med ryggen mot hverandre, med litt avstand :P

Skrevet

Gud, Nei! Da hadde jeg daua:) vi ligger å prater, jeg tar puta mi og legger den på skulder/armen hans. Så er det natt natt og lengst mulig vekk fra hverandre! Min mann er en radiator, hadde svettet ihjel hvis vi lå inntil hverandre!

Skrevet

Vi ligger å drar i hvert vårt hjørne av dobbeldyna (som han absålutt ville ha?). Jeg liker å ligge inntil, men det gjør ikke han fordi jeg er så varm.

Anonym poster: 67daecadbfc237e7fef1e273b2925d15

Gjest Mine ♥ ♥ ♥
Skrevet

Mannen min er så varm så det orker jeg ikke nei.

Skrevet

Når vi legger oss ligger vi inntil hverandre, men etterhvert blir jeg så varm at jeg må legge meg vekk fra han :)

Skrevet

Nope. Vi deler ikke engang seng. Han snorker så infernalsk.

Anonym poster: 8101ba8f246a4bf0aa13428fa49b72cb

Haha, samme her! Begynner ofte i samme seng da, og så kaster jeg han ut i løpet av natten når jeg ikke orker mer snorking.

Skrevet

En hel natt, nei. Men ofte når vi sovner, etterhvert trenger vi mer ro og plass så da ruller vi over til hver vår side.

Skrevet

Gud nei, da hadde vi daua begge to :P vi er skjønt enige om at soving gjør vi hver for oss, men vi kan godt kose før det ;)

Skrevet

Vi sovner som regel tett inntil, men i løpet av natten havner vi på hver vÅr side :-). Men vi kryper inntil hverandre igjen på morgenen :-).

Skrevet

Nei. Om natta ser det ikke ut som vi er venner en gang. Vi ligger på hver vår side med ryggen til hverandre og dynene godt tullet rundt oss. Ingen av oss orker å bli pustet i ansiktet og begge foretrekker å sove i fred. Vi ligger ofte inntil hverandre før vi skal sove da, og det er veldig koselig, men fryktelig varmt, så når vi skal sovne så er det hver til sitt og fred og ro :)

Skrevet

Samme som himmel og hav har svart her også ;)

Skrevet

ånei! vi har dobbeldyne som vi brukte i begynnelsen, men da lå vi med hver vår ende av dyna :P etterhvert kjøpte jeg egen dyne, og han har dobbeldyna! jeg blir kokvarm når jeg sover, så han svetter seg i hjel om vi ligger inntil hverandre om natta ;) vi kan ligge inntil og kose litt før vi legger oss til å sove da, så er fornøyd med det!

Gjest Heartbroken
Skrevet

Vi pleier å gjøre det, men nå er det kommet en ny sjef i hus som ligger som en konge i midten :) Det kommer han forhåpentligvis til å gjøre i mange år fremover, så da blir det dårlig med nattekos, gitt ;)

Skrevet

Nei. Om natta ser det ikke ut som vi er venner en gang. Vi ligger på hver vår side med ryggen til hverandre og dynene godt tullet rundt oss. Ingen av oss orker å bli pustet i ansiktet og begge foretrekker å sove i fred. Vi ligger ofte inntil hverandre før vi skal sove da, og det er veldig koselig, men fryktelig varmt, så når vi skal sovne så er det hver til sitt og fred og ro :)

Samme her :) Har aldri klart å sove skikkelig inntil andre mennesker.

Skrevet

Nei. Vi ligger med ryggen til hverandre i hver vår kant. Begge er kjempe varme om natta. Kan ikke ha dobbeldyne heller. Nå har vi en liten frøken som gjerne vil ligge tett inntil, så helt fred får vi ikke ;-) men hun er ikke noen varmeovn enda :-P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...