fikas Skrevet 24. november 2012 #1 Skrevet 24. november 2012 Sønnen er hos besteforeldrene, mannen jobber hos en kamerat og jeg, jeg skal egentlig vaske hus!! Gi meg pågangsmot! Planen er å komme igjennom de siste kjøkkenskapene - renske ut det som ikke har vært i bruk det siste året og vaske ut støv og slikt. Ta en skikkelig runde på badet! Og vaske opp ett par maskiner med klesvask.. Jeg starter nå! Nei, nå....!
Gjest stårma Skrevet 24. november 2012 #2 Skrevet 24. november 2012 Du klarer det! Du er super-kvinnen! Heia heia!!!
moota m storebror&lillebror Skrevet 24. november 2012 #3 Skrevet 24. november 2012 Sett på god musikk og myke klær og sett i gang Jeg skulle støvsugt selv, men har en liten med skikkelig vondt i halsen og hodet så drøyer det litt så jeg slipper å bråke sånn her Vasker i alle fall klær
fikas Skrevet 24. november 2012 Forfatter #4 Skrevet 24. november 2012 Nå er skuffeskesjonen med bestikk, redskaper og annet rask vasket og sortert igjennom. Mye å legge bort/gi bort/kaste i år også, gitt! skuffeskesjonen med mel, tørvarer ol igjen før skapende med dekketøy skal til pers. Og siden mannen er borte så forsvinner to av dørene så vi får litt åpen løsning til dekketøyet som brukes til hverdags
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå