Gjest sug lut Skrevet 24. november 2012 #1 Skrevet 24. november 2012 Herre, så mye rart som finnes på tv! Real housewives of wherever? Er det mulig å finne så mange rike vulgære søplekjerringer i samme omgangskrets, da? Gifte gamle kjerringer som krangler og slåss? Andenebb og ekstremhår og "Jo, jeg har fire nannyer og jobber ikke selv, men det gjør meg ikke til en dårlig mor, jeg er alltid tilstede for barna mine"? "Hun bitchen sier at jeg har sagt at og med hennes mann og da sa Tony at hun.." - det er jo som anonymsida på høybudsjett.
Gjest Ziva Skrevet 24. november 2012 #2 Skrevet 24. november 2012 Real housewives fra whatever er som anonymsiden på høybudsjett og amerikansk. En grå dag kan bli mye lysere etter en episode med bitchene med nannys og goldcard.
Gjest sug lut Skrevet 24. november 2012 #4 Skrevet 24. november 2012 Ja, selv med diare og huepine kjenner man seg som et påfallende balansert, normalt og sunt menneske når man ser på de der.
Gjest Mentha Skrevet 24. november 2012 #5 Skrevet 24. november 2012 (endret) Dette har jeg ikke hørt om. Høres ut som bra dritt-tv, noe som passer godt overens med magen om dagen. Endret 24. november 2012 av Mentha
Gjest sug lut Skrevet 24. november 2012 #6 Skrevet 24. november 2012 Mentha, ja, det er perfekt dritt-tv. Og så er det visst flere utgaver, i hvert fall New York og Beverly Hills men kanskje noen til. Og uansett hvor mange ganger du må fly på dass i løpet av episoden går du ikke glipp av noe.
Gjest Ziva Skrevet 24. november 2012 #8 Skrevet 24. november 2012 Sjekk ut damene fra Vancouver, skikkelig underholdning. Hvis ikke så har du nok av andre brødhuer å velge mellom. - Miami - Beverly Hills - Atlanta - New Jersey - Chicago Man trenger ikke hjerne, bare sillicon, botox og goldcard.
BareMas Skrevet 25. november 2012 #9 Skrevet 25. november 2012 Hold dere unna real housewives og Washington dc, de TROR de har hjerne og prøver hele tiden å diskutere politikk. Drittkjedelig.. Dessuten har de stygge hjem og dårlig hår. Jeg var dønn skuffa der jeg satt i ammetåka, og TV3 bytta ut beverly hills med den dritten.
Gjest sug lut Skrevet 25. november 2012 #10 Skrevet 25. november 2012 Jeg håper ikke jeg blir så dårlig at jeg må se det igjen, men i så fall hørtes det nesten kult ut å sjekke ut DC, bølla&mamma. Det er alltid underholdende når folk tror de har hode.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå