Anonym bruker Skrevet 24. november 2012 #1 Skrevet 24. november 2012 På 860 kr, samboer har jo betalt det han skal. Skjønner ingenting, denne står i mitt navn. Og vi bor jo sammen. Nei, dette forstår jeg ikke! Anonym poster: ee10c2ae6a193d0cc08ce2025aa391a1
Caprica Skrevet 24. november 2012 #3 Skrevet 24. november 2012 De prøver seg! Da må du ringe og si at samboeren.din betaler lisens og så må du sikkert oppgi hans personalia. Jeg har opplevd det samme, ordnet seg greit da jeg ringte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå