stearin Skrevet 24. november 2012 #1 Skrevet 24. november 2012 Av å lete fram bilder, ikke av aktivitetene Skal ha minimum 24 bilder i kalenderen (noen ekstra bilder for forklaringens del). Jenta mi er to år, og jeg vet allerede hvordan hun kommer til å reagere til diverse aktiviteter. Tipper at hun blir veldig glad, særlig for bokkveldene og kakaoen Flere som har aktivitetskalender og vil dele enkle tips?
Anonym bruker Skrevet 24. november 2012 #2 Skrevet 24. november 2012 Hva er det du trenger tips til da? For oss er aktivitetskalender helt uaktuelt. Ungene er i banrhegan hver dag for det foregår masse aktiviteter. i tillegg har de hver sin fritidsaktivitet. Ettermiddagene foretrekker vi da å ha rolige. dessuten er det ikke mange timene mellom middag og legging...... Lese bok gjør vi allerede hver kveld. pepperkakebaking, juleverksted osv legger vi til lørdager og søndager.... Anonym poster: 8e7b575dfc0983d84c18295ddf220e29
3 er nok! Skrevet 24. november 2012 #3 Skrevet 24. november 2012 Hytte under bordet Lakke neglene Skrive postkort Pakke inn julegave til far/besteforeldre/søsken Leke gjemsel
Anonym bruker Skrevet 24. november 2012 #4 Skrevet 24. november 2012 bake pepperkaker lage julepynt/gaver gå tur tur til biblioteket (her hvor vi bor er barnedelen veldig fin ihvertfall og det er noe av det beste ungene vet) Anonym poster: 4a8dee6aa5637566063a774e4c1205bb
flypapir Skrevet 24. november 2012 #5 Skrevet 24. november 2012 Jeg har laget en idag, uten bilder. Har med ting som; Kjøpe juletre, pynte treet, pynte rommene dems, danse etter julesanger på stuegulvet, juletrefester jeg vet vi skal på, juleverksted vi skal på osv. Gjør det enkelt
stearin Skrevet 25. november 2012 Forfatter #6 Skrevet 25. november 2012 Kanskje jeg også dropper bildene. Blir en del jobb med de. Om jeg bare forteller jenta mi hva vi skal, så duger vel det også. At vi gjør det til en liten happening - åpne kalenderen og høre hva som står på lappen. Eller tegne noe på lappen, liker å tegne hehe Takk for gode tips. Hytte under bordet kommer definitivt i kalenderen, skikkelig koselig aktivitet
stearin Skrevet 25. november 2012 Forfatter #7 Skrevet 25. november 2012 Hva er det du trenger tips til da? For oss er aktivitetskalender helt uaktuelt. Ungene er i banrhegan hver dag for det foregår masse aktiviteter. i tillegg har de hver sin fritidsaktivitet. Ettermiddagene foretrekker vi da å ha rolige. dessuten er det ikke mange timene mellom middag og legging...... Lese bok gjør vi allerede hver kveld. pepperkakebaking, juleverksted osv legger vi til lørdager og søndager.... Anonym poster: 8e7b575dfc0983d84c18295ddf220e29 Vi har også ganske hektiske dager, derfor ønsker jeg tips til superenkle hverdagsaktiviteter. Da har vi også en kalender, og får satt litt fokus på det, samt på det vi kommer til å gjøre. Som egentlig er noe vi ville gjort uansett, kalender eller ei Min datter er to år gammel, så jeg vet hun vil bli superglad av f.eks. kakao, boklesing og andre enkle ting hun kjenner godt til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå